اخبار داغ

قلعه‌نویی: دیدار با نساجی مهم‌ترین بازی ما برای بازگشت به جدول است/ فردا مشخص می‌شود روی نیمکت می‌نشینم یا خیر

قلعه‌نویی: دیدار با نساجی مهم‌ترین بازی ما برای بازگشت به جدول است/ فردا مشخص می‌شود روی نیمکت می‌نشینم یا خیر
سرمربی تیم سپاهان در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل نساجی گفت: خوشبختانه نسبت به هفته گذشته حال بهتری دارم و تا فردا مشخص می‌شود که می‌توانم در بازی با نساجی روی نیمکت تیم بنشینم یا خیر.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش برابر نساجی در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: جا دارد از تلاش‌های دکتر امیرپور برای سلامتی‌ام بسیار تشکر کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: به محمود فکری و همکاران او تبریک می‌گویم چون از روزی که به نساجی آمده‌اند تیمی خوب و بابرنامه چه از نظر فوتبالی و چه از نظر نتیجه آماده کرده‌اند. بازی با نساجی یکی از سخت‌ترین دیدارهای ما و مهم‌ترین بازی برای بازگشت به جدول است.

,

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: اگر بتوانیم در بازی فردا برابر نساجی پیروز شویم هم در جدول وضعیت بهتری پیدا خواهیم کرد و هم با روحیه بالا برای بازی با استقلال در جام حذفی آماده می‌شویم؛ بنابراین دیدار با نساجی برای ما بسیار مهم است.

,

قلعه‌نویی درباره وضعیت جسمانی‌اش پس از مرخصی از بیمارستان و اینکه آیا قادر به همراهی سپاهان برابر نساجی در لیگ برتر و استقلال در جام حذفی است یا خیر، گفت: خوشبختانه نسبت به هفته گذشته حال بهتری دارم و تا فردا مشخص می‌شود که می‌توانم در بازی با نساجی روی نیمکت تیم بنشینم یا خیر.

,

 

,

 

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه