اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در لرستان:

برگزاری رزمایش کمک مومنانه باعث تقویت امت اسلامی خواهد شد

برگزاری رزمایش کمک مومنانه باعث تقویت امت اسلامی خواهد شد
حجت الاسلام شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: برگزاری کمک های مومنانه با هدف کمک به نیازمندان باعث تقویت امت اسلامی خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، حجت‌الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی عصر امروز در رزمایش کمک مومنانه اظهار داشت: برگزاری رزمایش کمک مومنانه با هدف کمک به نیازمندان و خانواده‌های آسیب دیده سبب تقویت حکومت اسلامی خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک، ,

وی بیان کرد: در فطرت انسان این است که نام نیک برای خودش به جایی بگذارد و به جای اینکه صد سال عمر کند با این کارهای نیک صدها سال از یاد او باقی خواهد ماند و به نیکی از او یاد خواهد شد.

,

نماینده ولی فقیه در استان لرستان تصریح کرد: احسان و کمک های مومنانه و همدلی در فرهنگ ایران اسلامی است، در فرهنگ دینی ما هم روی مواسات تاکید شده و مواسات را وقتی که مهاجرین از مکه به مدینه آمدند، انصار این مهاجرین را در زندگی خود شرکت و شریک دادند که باعث ایجاد همبستگی شد و این همبستگی و همدلی در آیات و روایات تاکید بسیار شده است.

,

وی بیان کرد: خداوند وعده داده  کسی که احسان کند و در مواسات و انفاق شرکت کند، چندین برابر آن جبران خواهد شد، کسانی که در این مواسات شرکت می‌کنند باعث ایجاد همبستگی می شود و همه احساس می‌کنیم که در سختی‌ها و درحل  مشکلات همه همراه با هم هستیم.

,

حجت الاسلام شاهرخی تصریح کرد: زمان جنگ را تجربه کردیم و ملت ما روزهای سخت تر از این ها را با موفقیت پشت سر گذاشته که انشالله نیکوکاران، محسنین و خیرین مثل همیشه پای کار باشند تا هیچ نیازمندی در کشور وجود نداشته باشد.

,

وی گفت: امروز در حسینیه ثارالله شهرستان خرم آباد به همت سپاه استان و خیرین ۲۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع خواهد شد، همچنین در این مرحله ستاد اجرایی امام ۴۰ هزار بسته معیشتی و کمیته امداد نیز هزاران کارت هدیه را بین جامعه هدف توزیع می کند که مجموعه این اتفاقات باعث می شود امت اسلامی تقویت شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه