اخبار داغ

گزارشی تجلی نوعدوستی و همدلی در گلستان؛

آغاز مرحله دوم رزمایش سراسری کمک مومنانه در استان گلستان/ 100 هزار بسته معیشتی در این مرحله توزیع می شود + عکس و فیلم

آغاز مرحله دوم رزمایش سراسری کمک مومنانه در استان گلستان/ 100 هزار بسته معیشتی در این مرحله توزیع می شود + عکس و فیلم
مرحله دوم رزمایش سراسری کمک مومنانه در استان گلستان به مناسبت دهه امامت و ولایت با حضور جانشین فرماندهی سپاه نینوا در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، کرونا که آمد بسیاری از مسئله ها را با خود برد و علاوه بر تغییر سبک زندگی جهان و گرفتن بسیاری از عزیزان شرایط اقتصادی ما را نیز عوض کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

کرونا عامل ضررهای بسیار صنعت های مختلف در جهان شد که علاوه بر تاثیرگذاری های اجتماعی در ییکاری بسیاری از افراد تاثیر گذار شد.

,

مدیریت اقتصادی این بیماری در بسیاری از کشورهای دنیا متفاوت بود برخی کشورها اقتصاد خود را از دست دادند و این موضوع باعث شد طبقه پایین تر جامعه فقیرتر شوند.

,

اما آنچه انقلاب اسلامی ایران را با سایر کشورها در حمایت از اقشار آسیب پذیرتر جدا کرده همین رزمایش کمک مومنانه است که با توصیه های مقام معظم رهبری در بطن کاری حمایت های مردمی و نهادهای دولتی قرار گرفت.

,

رزمایش کمک مومنانه با توصیه های رهبری مقطعی نبود و امروز برای چندمین بار در نقاط مختلف کشور با محوریت سپاه و بسیج آغاز شد تا دهک های پایین تر جامعه بازهم دریابند تنها راه عبور از پیچ و خم های پیش رو همدلی است.

,

استان گلستان نیز از این موضوع مستثنی نبود و ناحیه های مقاومت در شهرهای مختلف گلستان امروز همه آماده بودند تا به اقشار آسیب پذیر نشان دهند مثل همیشه در کنار آن ها خواهند بود.

,

۱۰۰ هزار بسته در مرحله دوم رزمایش سراسری کمک مومنانه در استان گلستان توزیع خواهد شد

, ۱۰۰ هزار بسته در مرحله دوم رزمایش سراسری کمک مومنانه در استان گلستان توزیع خواهد شد,

سرهنگ پاسدار سید موسی حسینی؛ جانشین سپاه نینوا در مراسم آغاز مرحله دوم رزمایش سراسری کمک مومنانه در استان گلستان که به طور مستقیم از شبکه استانی گلستان و شبکه سه سیما پخش شد، اظهار کرد: رزمایش کمک مومنانه در مرحله دوم در سه بازه زمانی دهه امامت و ولایت که امروز  همزمان با مرکز استان در تمام شهرستان ها آغاز شد و غریب 10 هزار بسته معیشتی با کمک مردم نوعدوست، خیر و ولایتمدار استان تهیه کردیم و ان شا الله این کمک ها را کریمانه به  مردم نیازمند و آسیب دیده از کرونا تقدیم خواهیم کرد.

,

وی افزود: بازه زمانی بعدی این مرحله از رزمایش کمک مومنانه در دهه اول ماه محرم و دهه آخر ماه صفر تا اربعین حسینی برگزار خواهد شد و جمعا ۱۰۰ هزار بسته در این مرحله توزیع خواهد شد.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه