اخبار داغ

پیام‌های جداگانه سرلشکر باقری به فرمانده ارتش لبنان و دبیرکل حزب‌الله لبنان

پیام‌های جداگانه سرلشکر باقری به فرمانده ارتش لبنان و دبیرکل حزب‌الله لبنان
رئیس ستادکل نیروهای مسلح در پیام‌های جداگانه‌ای خطاب به فرمانده ارتش لبنان و سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان، جان باختن و مجروحیت تعداد کثیری از شهروندان لبنانی در حادثه انفجار بندر بیروت را تسلیت و آمادگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای حضور در عرصه امدادرسانی و یاری رساندن به مردم لبنان را اعلام کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سرلشکر محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح در پیام‌های جداگانه‌ای خطاب به فرمانده ارتش لبنان و سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان، جان باختن و مجروحیت تعداد کثیری از شهروندان لبنانی در حادثه انفجار بندر بیروت را تسلیت و آمادگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای حضور در عرصه امدادرسانی و یاری رساندن به مردم لبنان را اعلام کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
متن پیام سرلشکر باقری خطاب به فرمانده ارتش لبنان به شرح زیر است:
,
 
,
بسم الله الرحمن الرحیم
,
 انا لله و انا الیه راجعون 
,
ژنرال ژوزف عون فرمانده محترم ارتش کشور دوست ، برادر و مقاوم  لبنان
,
 
,
مصیبت غمبار جان باختن و مجروحیت تعداد کثیری از شهروندان عزیز لبنانی در حادثه انفجار در بندر بیروت را به جنابعالی و آحاد ملت و دولت آن کشور تسلیت عرض می نمایم.
,
 
,
این واقعه جانگداز اقتضا می کند نیروهای مسلح کشورهای اسلامی به اقتضای وظایف دینی و انسانی خود در خدمت و امدادرسانی به مردم قهرمان و مقاوم لبنان که آسیب ها و خسارت های سنگینی را متحمل شده‌اند به صحنه آمده و با گسیل کمک های انسان دوستانه در کاهش درد و رنج ناشی از این مصیبت بزرگ مشارکت و نقش آفرینی کنند.
,
 
,
اینجانب ضمن اعلام آمادگی همه جانبه "نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران " برای حضور در عرصه امداد و یاری بخشی به لبنان عزیز و سوگوار؛ از درگاه خداوند متعال برای جانباختگان مظلوم حادثه رحمت و رضوان الهی و برای مجروحین گرانقدر عافیت و شفای عاجل برای داغدیدگان معظم صبر و شکیبایی و سکینه قلبی مسئلت می‌کنم.
,
 
,
سرلشکر پاسدار محمد باقری
,
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران
,
 
,
متن پیام سرلشکر باقری خطاب به سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان به شرح زیر است:
,
 
,
بسم الله الرحمن الرحیم
,
انا لله و انا الیه راجعون
,
 
,
برادر مکرم حجت الاسلام و المسلمین سید حسن نصرالله دبیرکل محترم حزب الله لبنان
,
 
,
وقوع حادثه دلخراش انفجار در بندر بیروت که منجر به جان‌باختن و مجروحیت صدها تن از مردم این شهر و سوگوار شدن لبنان عزیز و مقاوم شد را به جنابعالی ، ملت و دولت و نیز رزمندگان دلیر مقاومت اسلامی آن  کشور تسلیت عرض می نمایم.
,
 
,
بی‌شک نقش آفرینی های حزب الله مقتدر و مجاهد در خط مقدم جبهه مقاومت ضد صهیونیستی منطقه که ناکامی توطئه های امنیت شکن و آشوب آفرین در سرزمین های اسلامی غرب آسیا را تقویت کرده است ؛ چشمان مردم لبنان را در انتظار یاری بخشی دولت‌ها و ملت‌های مسلمان دیگر در تسکین آلام ناشی از این مصیبت بزرگ قرار داده است.
,
 
,
اینجانب با قلبی آکنده از غم و اندوه، ضمن اعلام آمادگی برای هرگونه نقش آفرینی و کمک رسانی در این عرصه ، از درگاه حضرت باری تعالی برای جانباختگان علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای مجروحین عزیز شفای عاجل و کامل و برای آن برادر عالیقدر و آحاد مردم شریف و عزادار لبنان به ویژه خانواده های معظم داغدیده ، صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می کنم.
,
 
,
سرلشکر پاسدار محمد باقری 
,
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه