اخبار داغ

رئیس جمعیت هلال احمر تویسرکان:

پیگیر ایجاد مجتمع توانبخشی در تویسرکان هستیم/توزیع هزار بسته حمایتی بین محرومان در روزگار کرونایی

پیگیر ایجاد مجتمع توانبخشی در تویسرکان هستیم/توزیع هزار بسته حمایتی بین محرومان در روزگار کرونایی
ضا عزیزی از توزیع هزار بسته حمایتی بین محرومان در روزگار کرونایی و نیز پیگیری های لازم برای ایجاد مجتمع توانبخشی در شهرستان تویسرکان خبر داد، گفت: درخصوص ایجاد مجتمع توانبخشی، در فاز نخست، بخش های کار درمانی و فیزیوتراپی و در فاز دوم بینایی سنجی و شنوایی سنجی ایجاد می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهمدان؛ رضا عزیزی، رئیس جمعیت هلال احمر تویسرکان ظهر امروز در جمع خبرنگاران تویسرکانی با اشاره به روزهای کرونایی و شرایط سخت حاکم بر معیشت اقشار مختلف مردم، از توزیع هزار بسته غذایی و بهداشتی به ارزش بیش از ۳۵۰ میلیون تومان در بین محرومان تویسرکانی خبر داد و گفت: این بسته های حمایتی با تلاش نماینده مردم و از ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) تهیه شده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهمدان,

وی با اشاره به اینکه اجرای مانور “تحکیم سلامت” به منظور تشویق و ترغیب مردم به استفاده از ماسک در سطح شهر است، اظهار کرد: در این مانور هزار عدد ماسک اهدایی از سوی خانم شاهمحمدی عضو شورای هلال احمر تویسرکان به صورت رایگان بین مردم توزیع شد و همچنین  تب سنجی به منظور غربالگری و شناسایی افراد ناقل را انجام دادیم.

,

رئیس جمعیت هلال احمر تویسرکان با اشاره به اینکه یکی از اولویت های ما ایجاد مجتمع توانبخشی به منظور خدمت رسانی بهتر به مردم است، افزود: در فاز اول بخش های کار درمانی و فیزیوترابی و در فاز دوم بینایی سنجی و شنوایی سنجی ایجاد می شود.

,

عزیزی با بیان اینکه تنها پایگاه امداد و نجات جاده ای در گردنه خیرآباد از امکانات و تجهیزات لازم برخوردار است، تصریح کرد: خوشبختانه در سالیان اخیر با توجه به دو بانده شدن محور تویسرکان ـ جوکار آمار تصادفات در این محور کاهش یافته، با این حال نیروهای ما برای امدادرسانی به هر حادثه ای همیشه در آمادگی کامل به سر می برند.

,

وی ساخت پایگاه امداد و نجات در مسیر تویسرکان ـ شهرستانه ـ همدان را از اولویت های بعدی هلال احمر تویسرکان دانست و گفت: در حال رایزنی هستیم تا همزمان با اجرای عملیات تعریض و اصلاح نقاط حادثه خیز محور تویسرکان ـ گنجنامه، پایگاه امداد و نجاتی نیز در این مسیر ساخته شود.

,

رئیس جمعیت هلال احمر تویسرکان همچنین از همکاری هلال احمر با گروهی از کوهنوردان تویسرکانی برای شناخت منطقه ای به منظور ایجاد پدهای بالگرد در مسیرهای کوهستانی خبر داد و عنوان کرد: انتظار می رود به زودی این نقاط شناسایی شود تا خدمت دهی به کوهنوردان آسیب دیده در ارتفاعات سریعتر و بهتر انجام شود.

,

عزیزی در ادامه با تبریک هفته خبرنگار به اصحاب رسانه تویسرکان، گفت: خبرنگاران بازوان اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر هستند و ما با کمک آنان در زمینه های مختلف با مردم ارتباط داریم.

,

وی تصریح کرد: این فعالان عرصه خبری در انعکاس رویدادهای جمعیت نقش بسزایی دارند و می توانند در بخش های مختلف از جمله آموزش عمومی امداد و نجات ما را یاری رسانند.

,

رئیس جمعیت هلال احمر تویسرکان گفت: آموزش از اولویت های نخستین هلال احمر است که در روزگار کرونایی سعی بر آن شده تا به شیوه های مجازی مطالب مختلف آموزشی در اختیار آحاد مردم قرار داده شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه