اخبار داغ

عصر امروز؛

گام دوم نهضت کمک مومنانه در خراسان‌جنوبی آغاز شد/ توزیع ۲۸۰ سری جهیزیه

گام دوم نهضت کمک مومنانه در خراسان‌جنوبی آغاز شد/ توزیع ۲۸۰ سری جهیزیه
گام دوم نهضت کمک مومنانه در خراسان جنوبی با حضور مسئولان استانی آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، بعد از ظهر امروز گام دوم نهضت کمک مومنانه در خراسان‌جنوبی با حضور مسئولان استانی آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان، , خاورستان، , خاورستان، ,
 
,
سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی در این مراسم، اظهار کرد: گام دوم نهضت کمک مومنانه در خراسان جنوبی نیز در ادامه گام اول در خراسان جنوبی انجام می‌شود.
,
 
,
وی افزود: در مرحله دوم نهضت کمک مومنانه که از امروز آغاز می‌شود علاوه بر بسته های کمک معیشتی جهیزیه، لوازم التحریر و گوشت قربانی نیز توزیع خواهد شد.
,
 
,
فرمانده سپاه انصار الرضا علیه الاسلام خراسان جنوبی بیان کرد: بسته‌های معیشتی که در این مرحله تهیه و توزیع خواهد شد ۶۰ هزار و ۷۹۹ بسته است که میانگین قیمت هر بسته ۳۰۰ هزار تومان است.
,
 
,
سردار قاسمی عنوان کرد: این بسته‌ها شامل ۷ هزار و ۷۲۷ بسته از طرف سپاه استان، ۴۷هزار و ۸۹ بسته کمیته امداد، ۲۳۳ بسته اوقاف و امور خیریه، ۵ هزار بسته بنیاد علوی و هلال احمر ۷۵۰ بسته می‌شود.
,
 
,
وی با بیان این‌که گام دوم نهضت کمک مومنانه شامل سه مرحله است، گفت: مرحله اول در دهه امامت و ولایت، مرحله دوم دهه اول محرم و مرحله سوم دهه آخر صفر خواهد بود و در هر مرحله کمک‌ها جمع آوری خواهد شد.
,
 
,
فرمانده سپاه انصار الرضا علیه الاسلام خراسان جنوبی بیان کرد: جمع آوری این بسته ها از ابتدای ماه ذی الحجه آغاز شده و از امروز به مدت ۱۰ روز توزیع می‌شود.
,
 
,
سردار قاسمی از توزیع ۲۸۰ سری جهیزیه در این مرحله خبر داد و افزود: میانگین ارزش ریالی هر سری جهیزیه ۱۲۰ میلیون ریال است.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: در این مرحله علاوه بر بسته کمک معیشتی و جهیزیه ۲۱۸ کارت هدیه، پوشاک و کفش، غذای گرم، گوشت قربانی و گوشت مرغ نیز توزیع خواهد شد.
,
 
,
فرمانده سپاه انصار الرضا علیه الاسلام خراسان جنوبی عنوان کرد: ۱۷۳ بسته کیف و کفش، ۱۰۷هزار و ۵۵۸ پرس غذای گرم، ۲۷ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم گوشت مرغ و ۸۶ هزار و ۹۰۱ کیلوگرم گوشت گوسفندی نیز از دیگر اقلامی است که در این مرحله توزیع خواهد شد.
,
 
,
سردار قاسمی از پرداخت ۳۶۳ فقره وام بین نیازمندان خبر داد و گفت: در این مرحله از کمک مومنانه پخت نان در شهرستان‌ها و مرکز استان انجام خواهد شد که در این راستا ۱۰ نانوایی در سطح شهر بیرجند به مدت ۱۰ روز نان پخت خواهند کرد‌.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه