اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه بسیج عشایری لرستان:

۱۰۰۰بسته معیشتی بین عشایر نیازمند لرستان توزیع می‌شود

۱۰۰۰بسته معیشتی بین عشایر نیازمند لرستان توزیع می‌شود
رستمی، فرمانده سپاه ناحیه بسیج عشایری لرستان گفت: هزار بسته معیشتی در این مرحله بین عشایر نیازمند استان لرستان توزیع می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ سیاوش رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، با اشاره به برگزاری رزمایش مرحله دوم کمک مومنانه اظهار داشت: در دوره اول دهه ولایت مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در استان برگزار و سپاه ناحیه بسیج عشایری هزار بسته معیشتی را بین خانواده‌های نیازمند عشایرنشین توزیع خواهد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر ادامه توزیع کمک های مومنانه افراد بی بضاعت و آسیب دیده از کرونا، سپاه ناحیه بسیج عشایری استان در دوره اول تعداد هزار بسته معیشتی که توسط خیرین بسیجی جمع آوری شده است، بین افراد بی بضاعت توزیع خواهد شد.

,

فرمانده سپاه ناحیه بسیج عشایری لرستان با اشاره به اینکه سعی داریم این برنامه تا پایان سال در ناحیه بسیج عشایری با قوت ادامه داشته باشد، عنوان کرد: این مرحله در سه دهه ولایت، محرم و صفر برگزار خواهد شد و سپاه ناحیه عشایری استان جامعه هدف آن که عشایر و روستاییان تمام استان است را پوشش خواهد داد.

,

وی بیان کرد: جامعه هدف سپاه ناحیه بسیج عشایری استان ۱۲۰ هزار نفر است که چهار هزار خانواده آسیب دیده و بی بضاعت را شناسایی و سعی خواهیم کرد در سه دوره مرحله دوم کمک مومنانه آنها را پوشش دهیم.

,

سرهنگ رستمی خاطرنشان کرد: در دوره اول دهه ولایت امروز هزار بسته معیشتی توزیع شده و سعی خواهیم کرد با دوره های دوم و سوم چهار هزار بسته معیشتی را آماده و توزیع کنیم.

,

وی گفت: انتظار می رود با توجه به اینکه ویروس کرونا همچنان ادامه دارد، خیرین پای کار باشند تا انشالله بتوانیم گوشه ای از مشکلات افراد بی بضاعت را رفع کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه