اخبار داغ

در دومین مرحله از رزمایش کمک مومنانه؛

۶۰۰۰ بسته کمک معیشتی بین نیازمندان خرم آباد توزیع می شود

۶۰۰۰ بسته کمک معیشتی بین نیازمندان خرم آباد توزیع می شود
فرمانده سپاه خرم آباد گفت:در نخستین نوبت از مرحله دوم رزمایش مواسات و همدلی ۶۰۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان و خانواده های متضرر از بیماری کرونا در خرم آباد توزیع می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرافلاک، سرهنگ پاسدار ماشااله بازگیر در حاشیه اجرای دومین مرحله از رزمایش کمک مومنانه اظهار داشت: امروز در نخستین نوبت از مرحله دوم رزمایش مواسات و همدلی شش هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و خانواده های متضرر از بیماری کرونا در خرم آباد توزیع می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرافلاک، ,

وی با اشاره به ارسال بسته های معیشتی ظرف ۷۲ ساعت آینده به درب منازل این افراد، افزود: به همت گروه های جهادی بسیج در سطح پایگاه های مقاومت بصورت محله محور، خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا شناسایی و مشخصاتشان در سامانه اطلاعاتی مردم نیازمند در سپاه خرم آباد ثبت شده است.

,

فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد عنوان کرد: مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در سه نوبت دهه ولایت و امامت، دهه محرم و صفر با هدف ترویج فرهنگ احسان ،مودت، همدلی و مواسات برگزار می شود‌.

,

وی خاطرنشان کرد: روز شنبه مصادف با عید غدیر و ولایت ۱۱ هزار غذای طبخ شده توسط هیات رزمندگان اسلام و پایگاه های مقاومت بسیج در مناطق شهری و روستایی خرم آباد توزیع می شود.

,

سرهنگ بازگیر با بیان این که  پیش از مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در ماه مبارک رمضان بسته های کمک های مومنانه طی سه مرحله بین خانواده های آسیب دیده از کرونا توزیع شد گفت: بسته ها کمک معیشتی شامل برنج،روغن،رب،ماکارونی و مرغ می باشد که به همت مردم و خیرین و سازمان بسیج تهیه شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه