اخبار داغ

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی:

تخصیص نیافتن ارز دولتی، دلیل اصلی گرانی در بازار است

تخصیص نیافتن ارز دولتی، دلیل اصلی گرانی در بازار است
رضا فیروزه گفت: عدم تخصیص ارز دولتی، در افزایش قیمت برنج، شکر، نهاده های دامی، تاثیر مستقیم گذاشته و باعث گرانی در بازار شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا فیروزه، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک در رابطه با وضعیت گرانی های موجود در بازار اظهار داشت: دغدغه ما در جهت تامین معاش خانواده، تشدید در نظارتها و کنترل قیمت ها در راستای دغدغه مقام معظم رهبری است که بایستی برای محقق شدن اهداف مصمم و باجدیت موضوعات را دنبال کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رضا فیروزه، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار ,  , عصراترک,  در رابطه با وضعیت گرانی های موجود در بازار اظهار داشت: دغدغه ما در جهت تامین معاش خانواده، تشدید در نظارتها و کنترل قیمت ها در راستای دغدغه مقام معظم رهبری است که بایستی برای محقق شدن اهداف مصمم و باجدیت موضوعات را دنبال کنیم, .,

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر مشکل اصلی گران فروشی نیست، گفت: گرانی جامعه را تحت تاثیر قرار داده است و به واسطه عدم تخصیص ارز دولتی، در حال حاضر در افزایش قیمت برنج، شکر، نهاده های دامی، تاثیر مستقیم گذاشته است.

, .,

فیروزه با بیان اینکه سازمان صمت استان ریاست کمیسیون نظارت بر سازمان های صنفی را نیز بر عهده دارد، گفت: قطعا در مقابل گران فروشی ها سکوت نخواهد شد و نظارت ها با جدیت در حال انجام است.

, .,

این مقام مسئول  با تاکید بر اینکه هدف سرکوب قیمت ها نیست، خاطرنشان کرد: قطعا اجازه داده نخواهد شد که جنسی بیشتر از آن میزانی که افزایش قیمت پیدا کرده است، در جامعه عرضه شود و با آن برخورد خواهد شد.

, .,

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی عنوان داشت: بایستی نظارتها به سمت و سویی پیش رود که به همان میزان که هزینه در هر بخشی افزایش پیدا کرده است، بر قیمت کالا افزوده شود.

, .,

فیروزه عنوان داشت: در حال حاضر نظارت و بازرسی ها از اصناف استان در قالب تیم های تخصصی، گشت تیم های مشترک به صورت مداوم و با شدت بیشتری در حال اجرا هستند.

, .,

انتهای پیام/ 

, انتهای پیام/ ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه