اخبار داغ

گزارش تصویری/

توزیع ۱۶هزار بسته معیشتی در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه هرمزگان+عکس

توزیع ۱۶هزار بسته معیشتی در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه هرمزگان+عکس
مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه با توزیع ۱۶ هزار بسته معیشتی در استان هرمزگان آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛ در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در هرمزگان، مراسم ویژه آغاز این رزمایش با توزیع 16 هزار بسته معیشتی در حسینیه ثارالله سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان شروع شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

یاسین باوقار مسئول بسیج سازندگی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در حاشیه مراسم مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در گفتگوی اختصاصی با هرمز اظهار کرد: امروز ۱۶ هزار بسته معیشتی در قالب مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در استان هرمزگان توزیع خواهد شد.

,

وی افزود: هر کدام از این بسته ها حدود ۳۰۰ هزار تومان ارزش ریالی دارد و به دست افراد نیازمند و کسانی که به واسطه بیماری کرونا آسیب دیده اند خواهد رسید.

,

مسئول سازندگی سپاه امام سجاد استان هرمزگان گفت: بیش از ۲۰۰ هزار ماسک در کارگاههای بسیج سازندگی سپاه استان تولید شده که بنا داریم این تعداد را به دست افراد نیازمند به صورت رایگان برسانیم.

,

وی با بیان ۱۵۰ هزار قطعه مرغ در این مرحله از رزمایش توزیع خواهد شد، اضافه کرد: پخت ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم در سراسر استان هرمزگان از دیگر برنامه ها است.

,

باوقار عنوان کرد: در راستای  قرارگاه‌های طرح  تحول محلات، مرکز تعمیراتی وسایل سرمایشی کولر و یخچال به‌صورت رایگان در محلات محروم بندرعباس از دیگر اقدامات است.

,

مسئول سازندگی سپاه امام سجاد استان هرمزگان خاطرنشان کرد: رویکرد این مرحله از رزمایش صرفا توزیع اقلام غذایی نیست و حمایت از مشاغل خانگی یکی از برنامه‌های مهم این مرحله است.

,

, , , , , , , , , , , , , , ,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه