اخبار داغ

مسئول بسیج سازندگی سپاه لرستان:

ثبت نام افراد نیازمند در بانک اطلاعاتی برای دریافت بسته معیشتی همچنان ادامه دارد

ثبت نام افراد نیازمند در بانک اطلاعاتی برای دریافت بسته معیشتی همچنان ادامه دارد
سرهنگ جهانبخش، مسئول بسیج سازندگی سپاه لرستان گفت: افرادی که در رزمایش کمک مومنانه بسته معیشتی دریافت نکرده اند می توانند با مراجعه به بانک اطلاعاتی سپاه ثبت نام کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ پاسدار احسان جهانبخش در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: افراد و خانواده های آسیب دیده و بی بضاعت که تحت پوشش هیچ ارگانی نیستند و بسته معیشتی دریافت نکرده اند می توانند با مراجعه به بانک اطلاعاتی سپاه ثبت نام کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی با اشاره به برگزاری مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در استان افزود: بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان به عنوان مجری رزمایش مرحله دوم کمک مومنانه در استان و هماهنگ کننده رده های قشری و نواحی است که در این مرحله با توجه به بانک اطلاعاتی که سپاه استان برای افرادی که در دوران کرونا آسیب دیده اند تشکیل داده و با توجه به شناسایی افراد در بانک اطلاعاتی در مرحله اول، کمک های زیادی توسط سپاه و بسیج، خیرین و نهادهای دولتی جمع‌آوری شده است.

,

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان عنوان کرد: در مرحله اول بخشی از افرادی که جا مانده بودند را در مرحله دوم به تعداد ۲۰ هزار نفر شناسایی و بسته های معیشتی از امروز تا عید غدیر بین این افراد توزیع خواهد شد.

,

وی بیان کرد: بسته های معیشتی شامل مرغ منجمد، برنج و اقلامی دیگر به ارزش ۳۰۰ هزار تومان است که بین خانوارهای آسیب دیده توزیع می‌شود و کمیته امداد استان نیز ۹۵ هزار کارت هدیه بین مددجویان تحت پوشش و ستاد فرمان امام ۴۰ هزار بسته معیشتی را در این مرحله توزیع می کند.

,

سرهنگ جهانبخش گفت: مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در سه دوره برگزار می شود که دوره دوم آن در محرم و دوره سوم در ماه صفر به تناسب موقعیت برگزار خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه