اخبار داغ

مدیرکل صدا و سیمای کردستان در نشست خبری با اصحاب رسانه عنوان کرد؛

رادیو کردستان پر مخاطب ترین مرکز صدا در کشور/ در پوشش اخبار مناطق کردنشین کم کاری شده است

رادیو کردستان پر مخاطب ترین مرکز صدا در کشور/ در پوشش اخبار مناطق کردنشین کم کاری شده است
مدیرکل صدا و سیما کردستان گفت: مردم کردستان با ۴۴ و نیم درصد استقبال از رادیو رتبه اول مخاطبین این رسانه را در کشور به خود اختصاص داده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کردتودی، محمدجعفر عبدالملکی در نشست خبری به مناسبت روز خبرنگاراظهار کرد: خوشبختانه در استان کردستان صدا و سیما با مردم ارتباط خوبی دارد و این تعامل دو طرفه موجب تولید برنامه های مخاطب پسند شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کردتودی,

وی افزود: بر اساس تحلیل های آماری و نظرسنجی های به عمل آمده تلویزیون کردستان ۷۲ درصد مخاطب را داشته است.

,

عبدالملکی اعلام کرد: رادیو کردستان نیز با ۴۴ و نیم درصد مخاطب رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده است و این نشان دهنده ارتباط گسترده مردم با رسانه ملی است.

,

وی افزود: برنامه چهارباغ با ۸۷ درصد مخاطب پرمخاطب ترین برنامه صدا و سیما مرکز کردستان است و برنامه هورامیانه با ۶۶ درصد رتبه بعدی را به خود اختصاص داده است.

,

عبدالملکی خاطرنشان کرد: صدا و سیما دیدگاه و نظرات مردم را نمایندگی می کند و استفاده از موسیقی های مجاز در اولویت ماست.

,

وی افزود: سال گذشته ۱۸ قطعه موسیقی در واحد موسیقی صدا و سیمای استان تولید شده است و این روند ادامه دارد.

,

عبدالملکی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص عدم پوشش اخبار منطقه ای به ویژه مناطق کردنشین عراق و دیگر کشورهای همجوار اظهار کرد: قبول داریم در مبحث مجاورت کم کاری کرده ایم و باید جبران شود این نقص ها رفع شود.

,

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان از تولید چندین قسمت مستند اجتماعی شوک با همکاری شبکه سه سیما در آینده نزدیک خبر داد و گفت: مناطق حاشیه کردستان به ویژه شهر سنندج که ۳۲ درصد جمعیت آن در مناطق حاشیه ای هستند در اولویت این مستند خواهند بود.

,

وی همچنین از بسیج امکانات صدا و سیما برای پوشش زنده مسابقات تیم های لیگ برتری استان خبر داد و افزود: گسترش فضای شور و نشاط با محوریت جوانان از اولویت های ماست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه