اخبار داغ

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان:

خودروهای توقیف شده، به مناسبت دهه ولایت آزاد می شوند/کاهش ۳۰ درصدی تصادفات درون شهری در همدان

خودروهای توقیف شده، به مناسبت دهه ولایت آزاد می شوند/کاهش ۳۰ درصدی تصادفات درون شهری در همدان
سرهنگ علی فکری با بیان اینکه خودروهای توقیف شده در پارکینگ که دارای بیش از یک میلیون تومان جریمه هستند به مناسبت دهه ولایت آزاد می شوند، گفت: این خودروها بدون گرفتن خلافی آزاد و به مدت یک سال به آن ها فرصت داده می شود که به صورت قسطی خلافی هایشان را پرداخت کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ علی فکری، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با اعلام اینکه به مناسبت دهه ولایت خدمات ویژه ای به خودروهایی که در پارکینگ توقیف هستند ارائه می شود گفت: خودروهایی که در پارکینگ به علت خلافی بیش از یک میلیون تومان توقیف شدند بدون گرفتن خلافی آزاد و به مدت یک  سال به آن ها فرصت داده می شود که به صورت قسطی خلافی هایشان را پرداخت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی اظهار کرد: این خدمات شامل خودروهایی که دستور قضایی دارند نمی شود و فقط خودروهایی که جریمه بالای یک میلیون تومان دارند آزاد می شوند.

,

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان با بیان اینکه هر فردی فقط یکبار امکان استفاده از این خدمات را دارد افزود: در صورتی که فرد به هر دلیلی مجددا تخلف مخاطره آمیزی انجام دهد که خودرویش توقیف شود دیگر حق استفاده از این موضوع را ندارد.

,

وی در ادامه با اشاره به کاهش تصادفات درون شهری از ابتدای سال تاکنون در همدان گفت: شاهد کاهش ۳۰ درصدی ترددها و تصادفات درون شهری در معابر شهری همدان هستیم.

,

فکری همچنین از کاهش ۱۱ درصدی تصادفت جرحی هم خبر داد و گفت: از شهروندان تقاضامندیم با رعایت نکات ایمنی در کاهش بیشتر این آمار همکاری کنند.

,

آرام سازی بلوار ارم در دستور کار پلیس  راهنمایی و رانندگی

, آرام سازی بلوار ارم در دستور کار پلیس  راهنمایی و رانندگی, آرام سازی بلوار ارم در دستور کار پلیس  راهنمایی و رانندگی,

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار ما در خصوص علت تصادفات اخیر در بلوار ارم و رفع این معضل گفت: بعد از تصادفات مرگ بار در این بلوار که اکثرا در نیمه های شب رخ می داد آرام سازی آن را مدنظر قرار داده ایم.

,

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان با بیان اینکه تعدادی سرعتگاه در بلوار ارم نصب شده است گفت: ماموران راهنمایی و رانندگی شب ها تا پاسی از صبح در آنجا مستقر هستند و ایمنی آن مکان را کنترل می کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه