اخبار داغ

دبیر ستاد مقابله با کرونا در یزد اعلام کرد؛

اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در یزد/ برگزاری آزمون کارشناسی ارشد با استانداردهای خاص

اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در یزد/ برگزاری آزمون کارشناسی ارشد با استانداردهای خاص
احمد ترحمی گفت: طبعا وضعیت قرمز علاوه بر اعمال محدودیت‌های ویژه رعایت هرچه بیشتر مردم را می‌طلبد و انتظار داریم این همراهی و همدلی وجود داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، احمد ترحمی دبیر ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا گفت: با توجه به اعلام وزارت بهداشت متأسفانه استان یزد نیز از نظر میزان شیوع کرونا در وضعیت قرمز قرار گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی افزود: طبعا وضعیت قرمز علاوه بر اعمال محدودیت‌های ویژه رعایت هرچه بیشتر مردم را می‌طلبد و انتظار داریم این همراهی و همدلی وجود داشته باشد.

,

ترحمی اظهار داشت: محدودیت‌هایی که ما بر اساس دستورالعمل‌ها در مناطق قرمز داریم شامل ممنوعیت هرگونه تجمع، اعم از ممنوعیت تمرین و انجام مسابقات ورزشی، تعطیلی سالن‌ها و مراسم عروسی، تعطیلی مهدکودک‌ها، استخرهای سرپوشیده، سالن‌های سینما و تئاتر و مراکز مشابه و همچنین تعطیلی موزه‌ها و باشگا‌های ورزشی سالنی و شهربازی‌ها است.

,

وی تأکید کرد: البته در کنار همه این محدودیت‌هایی که می‌تواند بخشی از پیشگیری از موجب شود آن چیزی که مهم‌تر از این همه این‌ها است، کاهش تماس و قطع زنجیزه  انتقال است که به نظر همه متخصصین مهم‌ترین راهبردی است که می‌تواند در پیشگیری و کنترل بیماری کرونا مؤثر باشد.

,

معاون سیاسی-امنیتی استاندار یزد مسافرت را یکی از عوامل اصلی رشد شیوع کرونا دانست و تصریح کرد: آمار تردد وسایل نقلیه در جاده‌های بین‌استانی و بین‌شهری در چهار ماهه نخست امسال نشان می‌دهد که رابطه جدی بین افزایش سفرهای مردم با افزایش شیوع مجدد کرونا و افزایش تعداد مبتلایان جدید وجود دارد.

,

ترحمی با اشاره به برگزاری آزمون کارشناسی ارشد، عنوان کرد: آزمون کارشناسی با شدیدترین دستورالعمل‌های ایمنی و استانداردهای خاص و توجه ویژه برگزار می‌شود و من به داوطلبین و خانواده‌هایشان اطمینان خاطر می‌دهم که چیزی که در آزمون اتفاق خواهد افتاد قطعا با رعایت حداکثر دستورالعمل‌های بهداشتی خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه