اخبار داغ

امام جمعه میاندورود:

خبرنگاران در مسیر گام دوم انقلاب حرکت کنند

خبرنگاران در مسیر گام دوم انقلاب حرکت کنند
رضا محمدنسب گفت: انتظاری که از خبرنگاران داریم این است که در مسیر گام دوم انقلاب حرکت کنند و پیگیر مطالبات باشند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، حجت الاسلام رضا محمدنسب چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران میاندورود با تبریک هفته خبرنگار به فعالان حوزه خبری، اظهار کرد: اولین خبرنگار جبرئیل امین بود که رسالت رساندن پیام خداوند به پیامبر را برعهده داشت.

وی بیان کرد: در آیات و روایات کلمه متین و موقر با هم آمده است یعنی تاکید بر پیام و خبر قوی دارد و باید از خبرهای سست و بیهوده پرهیز کرد.

امام جمعه میاندورود با بیان اینکه خبرنگاری کار بسیار سخت اما با ارزش است، خاطرنشان کرد: خبرنگاران به کار خود اهمیت بدهند و آن را ساده نگیرند و هر چیزی را که می‌خواهند بگویند و به اطلاع مردم برسانند دقت لازم را داشته باشند.

محمدنسب تصریح کرد: انتظار جامعه و نخبگان ما اعم از حوزه و دانشگاه این است که خبرهای صحیح و درست به مردم داده شود چون این باعث می‌شود که آگاهی مردم افزایش پیدا کند و این به مطالبات مردم و هم رفع مشکلات آنها کمک می‌کند.



وی افزود: در خبر، وقتی مردم درست و به موقع مطلع شوند بسیاری از چیزها برای آنها قابل حل است اما اگر خبری به موقع و درست نباشد ممکن است مردم در سردرگمی قرار بگیرند و باعث التهاب شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی میاندورود با تاکید بر اینکه در خبرها نباید همیشه بیم باشد بلکه بیم و امید همراه باشند، گفت: اگر جایی مسئله حساس است باید بیم داشت همچنین از خبرهای یاس و ناامید کننده بپرهیزید.

محمدنسب با بیان اینکه ضعف و مشکلات وجود دارد و باید گفته شود اما ظرفیت‌ها هم باید گفته شود، افزود: امروز در دنیا بهترین و بیشترین نیروی انسانی را داریم اگر از امکانات بالقوه استفاده و آن را تبدیل به بالفعل نکنیم متضرر خواهیم شد.

امام جمعه میاندورود با تاکید بر اینکه انتظاری که از خبرنگاران داریم این است که در مسیر گام دوم انقلاب حرکت کنند و پیگیر مطالبات از جمله جوان گرایی باشند، خاطرنشان کرد: توانمندی جوانان را دست کم نگیریم و به مسئولان خود بقبولانیم که اگر جوانان پای کار بیایند بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور حل خواهد شد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
, ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه