اخبار داغ

تیم فوتسال استقلال تشکیل نمی‌شود/ انصراف آبی‌ها از تیم‌داری در لیگ فوتسال به‌علت بدقولی‌ها

تیم فوتسال استقلال تشکیل نمی‌شود/ انصراف آبی‌ها از تیم‌داری در لیگ فوتسال به‌علت بدقولی‌ها
باشگاه ورزشی استقلال به‌دلیل آن‌چه بدعهدی و بدقولی مسئولین فوتسال عنوان شد، از تیم‌داری در فصل جدید لیگ برتر فوتسال کشور انصراف داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یک منبع آگاه و موثق از باشگاه استقلال که امور مربوط به فوتسال این باشگاه را پیگیری می‌کند، این باشگاه از تیم‌داری در فوتسال انصراف داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
باتوجه به زمان کم باقیمانده به شروع لیگ برتر و یارگیری برخی تیم‌های متمول و اینکه برند استقلال می‌بایست تیمی شایسته و مدعی روانه مسابقات کند، این باشگاه پس از بدعهدی مسئولان تصمیم گیرنده در جهت صدور مجوز حضور این تیم در لیگ برتر که به پیشرفت و رونق بیشتر فوتسال منجر می‌شد، بعداز دوماه وعده از سوی مدیران فوتسال در نهایت رای به عدم حضور این تیم پرطرفدار که سالیان سال از عدم تیم‌داری آنها گلایه می‌کردند داده شد و باعث دلسردی و ناراحتی شدید این باشگاه قرار گرفت.
,

با تلاش دلسوزان فوتسال در این باشگاه؛ بعد از اعلام این خبر باشگاه استقلال دو هفته زمان جهت مذاکره با تیم‌های خواهان فروش امتیاز انجام داد که اخذ مجوزات لازم از سوی باشگاه‌های فوق صورت نگرفت و رسما استقلال از تیم‌داری در فوتسال انصراف داد.
,
,
 
,
 
,
انتهای پیام
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه