اخبار داغ

در گفتگو با فرمانده سپاه عاشورا مطرح شد؛

توزیع کمک‌های مومنانه با حفظ کرامت خانواده‌های نیازمند

توزیع کمک‌های مومنانه با حفظ کرامت خانواده‌های نیازمند
سردار خرّم از توزیع ۱۵۰ هزار بسته معیشتی به نیازمندان در سه مقطع در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار عابدین خرّم در گفتگو با تبریز بیدار با اشاره به مقطع اول مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه اظهار داشت: بسیجیان با شناسایی و مشخص کردن تعداد و آدرس افراد نیازمند در محلات این مرحله از رزمایش را شروع می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  تبریز بیدار,

وی ضمن تاکید بر بیانات رهبر انقلاب مبنی بر تداوم کمک های مومنانه گفت: آن دسته از نیازمندانی که احیاناً در مراحل قبلی از قلم افتاده و بسته های معیشتی به آنان نرسیده، از قبل شناسایی شده و کمک های معیشتی توسط خیرین عزیز و بعضی ادارات و نهاد های حامی و سپاه دریافت می کنند.

,

فرمانده سپاه عاشورا در خصوص جزئیات بسته های معیشتی گفت: امروز ۵۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان توزیع می شود و ۵۰ هزار بسته در دهه آخر ماه محرم و ۵۰ هزار بسته دیگر نیز در دهه آخر ماه صفر اهدا می شود که جمعا ۱۵۰ هزار بسته معیشتی در مرحله دوم طرح کمک مومنانه با حفظ کرامت خانواده های نیازمند و بدون هیچ منتی، به آنها تقدیم خواهد شد.

,

وی افزود: بسیجیان، کمک های مومنانه علوی و فاطمی را تا ریشه کن شدن ویروس کرونا از باب خدمت به مردم انجام خواهند داد تا جشن سلامتی امت اسلام را بعد از این مراحل شاهد باشیم.

,

سردار خرّم در خصوص تدابیر لازم برای پرهیز از موازی کاری بین نهادهای خدمت رسان در کمک های مومنانه اظهار داشت: بعضی موازی کاری ها در این کار به دلیل حجم و وسعت و تراکمی که دارد اجتناب ناپذیر هستند. اگر به کسی چند بسته معیشتی برسد اشکالی ندارد اما اصل این است که کسی از قلم نیفتد لذا تمام دقت و تلاش برای ترتیب دادن بانک اطلاعاتی است که متناسب با این بانک اطلاعاتی بسته های معیشتی توزیع شود.

,

فرمانده سپاه عاشورا خاطر نشان کرد: در قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) اداراتی مانند کمیته امداد، بهزیستی و کانون رضوی استان روی آمار و ارقام بحث کرده و افراد طبق کدملی لیست بندی شده تا موازی کار اتفاق نیفتد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه