اخبار داغ

سرپرست منطقه یک شهرداری یزد:

رئیس بیمارستان افشار یزد تعهد داد که پارکینگ بیمارستان ساخته شود

رئیس بیمارستان افشار یزد تعهد داد که پارکینگ بیمارستان ساخته شود
دهقان بنادکی سرپرست منطقه یک شهرداری یزد گفت: در جلسه‌ای که برگزار شد، رئیس بیمارستان افشار یزد تعهد داد که پارکینگ بیمارستان ساخته شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، طی چند روز گذشته مطالبی در فضای مجازی انتشار و محتوای آن از عدم رضایت مردم منطقه بلوار جمهوری یزد از وضعیت نابسامان اطراف بیمارستان افشار دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

مردمی که در اطراف بیمارستان زندگی می‌کنند نسبت به ساخت ساختمان جدید بیمارستان افشار بدون در نظر گرفتن پارکینگ برای کارکنان و دانشجویان این بیمارستان اعتراضی دارند که چرا باوجود ساخت یک ساختمان جدید، هیچ پارکینگی برای آن در نظر گرفته نشده تا فردی دچار مشکل نشود.

,

در همین راستا برای پیگیری این مسئله با حمید دهقان بنادکی، سرپرست منطقه یک شهرداری یزد گفتگویی انجام دادیم تا نسبت به وضعیت این بیمارستان و چرایی بی‌توجهی نسبت به ساخت پارکینگ اطلاعاتی را به دست آوریم.

,

وی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به اینکه برای پیگیری این مسئله جلساتی را با مسئولان بیمارستان افشار یزد برگزار کردیم اظهار داشت: مسئول بیمارستان افشار تعهد داده که پس از افتتاح ساختمان جدید این بیمارستان، ساختمان قدیمی که در برابر زلزله هم خیلی مقاوم نیست را تخریب و این قسمت را به‌عنوان پارکینگ در نظر بگیرند.

, یزدرسا,

دهقان بنادکی با تأکید بر اینکه رئیس بیمارستان افشار به‌واسطه شرایطی که در اطراف این بیمارستان به وجود آمده، دغدغه پارکینگ این بیمارستان را در راستای تکریم ارباب‌رجوع دارند افزود: آخرین تفاهم و تعهدی که انجام گرفت و صورت‌جلسه شد این بود که از مجموعه داخل بیمارستان، ساختمان قدیمی تخریب و به‌عنوان پارکینگ در نظر گرفته شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه