اخبار داغ

مدیرکل محیط زیست لرستان:

۱۷ پرونده قضایی تخلفات محیط زیستی در لرستان تشکیل شد

۱۷ پرونده قضایی تخلفات محیط زیستی در لرستان تشکیل شد
فتحی بیرانوند، مدیر کل محیط زیست لرستان گفت: 17 پرونده تخلفات در حوزه محیط زیست لرستان تشکیل شد که از این تعداد هفت پرونده مربوط به صنایع بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهرداد فتحی بیرانوند در گفت و گو با خبرنگار سفیر افلاک اظهار داشت: در حوزه صنایع آلاینده از ابتدای سال تاکنون ۳۷ اخطار به این واحدها ارائه شده است و این واحدها ملزم هستند رفع آلودگی را انجام دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: همچنین در این مدت ۱۷ پرونده تخلف در حوزه محیط زیست لرستان تشکیل شده که از این تعداد هفت پرونده در حوزه صنایع و ۱۰ پرونده مربوط به دیگر تخلفات از جمله تخریب محیط زیست و یا راه اندازی واحدی بدون مجوز بوده است.

,

مدیر کل محیط زیست لرستان با اشاره به پایش صنایع استان تصریح کرد: پایش صنایع هر سه ماه یکبار انجام می شود و با شیوع کرونا، پایش بیمارستانها و مراکز درمانی در خصوص بی خطر سازی زباله ها نیز در دستور کار قرار گرفته که در حال حاضر این واحدها مشکلی ندارند.

,

فتحی بیرانوند عنوان کرد: همه واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی که مولد آلودگی هوا، صوتی و پساب هستند پایش شده اند.

,

وی از پلمپ یک واحد شن و ماسه خبر داد و گفت: یک واحد شن و ماسه در شهرستان ازنا که اخطارهای محیط زیست را در زمان مقرر انجام نداده بود، پلمپ شد که این واحد مربوط به بخش خصوصی بوده است، همچنین یک واحد الکل سازی به خاطر مشکل آلودگی به مراجع قضایی معرفی شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه