اخبار داغ

نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس:

کمک مومنانه مصداق کاملی از انقلابی گری است/نذورات محرم در قالب بسته‌های معیشتی توزیع شود

کمک مومنانه مصداق کاملی از انقلابی گری است/نذورات محرم در قالب بسته‌های معیشتی توزیع شود
گودرزی، نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: کمک مومنانه مصداق کاملی از انقلابی گری است و مومنین در این شرایط شیوع کرونا با تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی به نیازمندان کمک کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس گودرزی در گفت و گو با خبرنگار سفیر افلاک با اشاره به آغاز مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه اظهار داشت: دین اسلام و آموزه های دینی در تمام مقاطع و شرایط برنامه هایی برای تقویت فضائل اخلاقی در جامعه و همچنین رشد و کمال انسانها در خود دیده است به طوری که در هر مقطع و شرایطی، مسیر نورانی و متعالی منقطع نمی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک ,

وی با اشاره به نذورات مردمی و ایام محرم افزود: در شرایط فعلی که ویروس کرونا همه را درگیر کرده، ممکن است امسال پرچم عزای امام حسین(ع) کمی متفاوت تر بلند شود و به خاطر این شرایط مانند سال های قبل امکان سفره های نذری به آن گستردگی به دلیل شرایط شیوع کرونا فراهم نباشد.

,

گودرزی تصریح کرد: در همین راستا می طلبد از آنجا که بخش قابل توجهی از مردم به خاطر شرایط کرونا وضعیت اقتصادی آنها آسیب دیده، معیشتشان تنگ شده و شرایط خوبی ندارند، مومنین، عزاداران و عاشقان اهل بیت(ع) با اهدای نذورات به این خانواده ها هم نذر خود را ادا کنند و هم از نیازمندان دستگیری به عمل آورند که زمینه نزول رحمت الهی و لطف اباعبدالله(ع) به جامعه فراهم می شود.

,

وی خاطرنشان کرد: مردم می توانند نذورات خود را به صورت بسته های غذایی با رعایت پروتکل های بهداشتی به دست خانوداه های نیازمند و آسیب دیده از کرونا برسانند که با این اقدام نام و یاد و رایحه خوش ذکر یا حسین(ع) با این حرکت ارزشمند و خداپسندانه و پسندیده در جامعه منتشر می شود.

,

نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در راستای کمک مومنانه گفت: رهبری فرمودند این مصداق کاملی از انقلابی گری است و انقلابی گری به حرف نیست به این اقدامات و کمک به نیازمندان است که بر همین اساس بر همه ما تکلیف و وظیفه است که حتما سهمی از حقوق و دارایی خود را در مسیر کمک مومنانه خرج کنیم.

,

وی بیان کرد: این شرایط برای همه ما یک امتحان است که در شرایط فعلی، عیار انقلابی گری و تعهد ما نسبت به آرمان های امام(ره) و شهدا و همچنین عیار عشق و ارادت ما به دستگاه اهل بیت(ع) سنجیده شود. امیدواریم با کمک های سخاوتمندانه به مردمی که وضعیت آنها سخت شده، نام همه ما در لیست ارادتمندان امام حسین(ع) قرار گیرد.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه