اخبار داغ

رئیس سازمان نوسازی و مدارس کشور:

اختصاص۶۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای تامین سیستم گرمایشی مدارس/۳۰ درصد مدارس کشور تخریبی است

اختصاص۶۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای تامین سیستم گرمایشی مدارس/۳۰ درصد مدارس کشور تخریبی است
رخشانی مهر، رئیس سازمان نوسازی و مدارس کشور گفت: 630 میلیارد تومان اعتبار برای سیستم گرمایشی بیش از 100 هزار کلاس درس در کل کشور در نظر گرفته شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سفیر افلاک مهر الله رخشانی مهر صبح امروز در سفر به لرستان و بازدید از پروژه ها اظهار داشت: در کل کشور ۳۰ درصد مدارس تخریبی، ۱۲ درصد نیازمند تخریب و نوسازی و ۱۸ درصد هم نیازمند مقاوم سازی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی با اشاره به این که وضعیت فضاهای آموزشی لرستان نیازمند توجه بیشتر است افزود: این موضوع را قبول داریم که باید وضعیت مدارس در این استان بیشتر مورد توجه قرار گیرد و تلاش می شود تا توجه در این حوزه افزایش یابد.

,

رئیس سازمان نوسازی و مدارس کشور تصریح کرد: در حوزه گرمایشی سال گذشته ۲۷ میلیارد تومان به استان لرستان اختصاص داده شد که این اعتبار در مقایسه با اعتبار سال های قبل قابل قیاس نیست و مدیران موفق به جذب ۲۷ میلیارد تومان شدند.

,

رخشانی مهر با اشاره به اعتبار ۶۳۰ میلیون تومانی برای سیستم گرمایشی مدارس کشور عنوان کرد: امسال برای حل مشکل گرمایشی مدارس ظرفیتی در نظر گرفته شده که در قانون بودجه فراهم شده و حدود ۶۳۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات گاز و وزارت نفت برای استاندارد سازی سیستم گرمایشی ۱۰۰ هزار کلاس درس اختصاص یابد.

,

وی بیان کرد: در برخی از موارد بخشی از اعتبارات برای ایجاد سیستم گرمایشی و سرمایشی مدارس نوساز استفاده می شود و این سبب عقب افتادن سیستم های گرمایشی مدارس می شود.

,

رئیس سازمان نوسازی و مدارس کشور با تاکید بر استفاده از ظرفیت خیرین برای مدرسه سازی گفت: ردیف اعتبارات خیرین چندین برابر شده اما پروژه باید مشارکتی باشد و باید از ظرفیت خیرین استفاده شود و می طلبد که روسای مناطق فعال شوند.

,

وی افزود: خیرین ملی برای مشارکت در مدارسه سازی استان لرستان انگیزه دارند به شرط این که پروژه به موقع پیشرفت داشته باشد، ضروریست پروژه های نیمه کاره تکمیل و به بهره برداری برسد و طبق آمارها در دلفان ۱۵ پروژه با ۴۹ کلاس درس و در سلسله ۱۰ پروژه با ۵۲ کلاس درس نیمه کاره بوده که باید تکمیل شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه