اخبار داغ

مدیر مرکز کرمان شناسی مطرح کرد؛

پویش کمک مومنانه با ارزش ترین گام برای یاری رسانی به نیازمندان/ با افتخار به این پویش می پیوندم

پویش کمک مومنانه با ارزش ترین گام برای یاری رسانی به نیازمندان/ با افتخار به این پویش می پیوندم
سید محمد علی گلاب زاده گفت: با نگاه به هر کدام از کمک هایی که به نیازمندان جامعه کرده ایم، می توان گفت که پویش کمک مومنانه از همه ی این موارد مهم تر و بارزش تر است و باید باور داشت هر کمکی که به نیازمندان می کنیم خداوند چندین برابر آن را به ما می بخشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان، سید محمد علی گلاب زاده پژوهشگر و مدیر مرکز کرمان شناسی در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص پویش کمک مومنانه گفت: با افتخار به این پویش می پیوندم چرا که یکی از ویژگی هایی که زمینه ساز عزت و افتخار کرمانی ها در طول تاریخ بوده، یاری رسانی و احسان کرمانی ها است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی ادامه داد: به همین دلیل است که از جمله نام ها و لقب هایی که برای کرمان لحاظ شده دیار کریمان است چرا که مردم کرمان در بسیاری از موارد نه تنها دوستان را با همه وجود پذیرا شدند و حتی جان خود را بر سر مهمان نوازی ،کمک و مساعدت به دیگران سودا کرده اند بلکه در برخی از موارد به گواهی تاریخ از جمله ماجرای معذض الدوله دیلمی؛ نسبت به دشمنان خود نیز این محبت و احسان را دریغ نکرده اند.

,

گلاب زاده توضیح داد: ویژگی مردم کرمان بخشش و کرامت است از این رو طبیعتا انتظار می رود که مردم استان کرمان پاسدار این ارزش ارزشمندی باشند که در طول تاریخ همیشه رعایت بزرگی و عظمت مردم کرمان را بر ستیغ بلند انسانیت برافراشته است.

,

مدیر مرکز کرمان شناسی بیان کرد: بیماری کرونا، پیر و جوان، توان و ناتوان رانمی شناسد اما تفاوتی که وجود دارد این است که کسی که دارای تمکن مالی است و به این بیماری مبتلا می شود در مدتی که معمولا کمتر از یک ماه نیست با هزینه های سنگین و دشواری های فراوانی روبرو است.

,

وی افزود: رنج و درد بیماری کرونا برای خانواده هایی که نیازمند هستند مضاعف و چندین برابر می شود چرا که همه خانواده گرفتار هستند و کارایی خانواده و درآمد زایی خانواده کاهش یافته است از این رو این تنش بیماری را صد چندان می کند.

,

گلاب زاده تاکید کرد: زمانی که به خانواده نیازمند به دلیل بیماری کرونا کمک می کنیم یعنی نجات دادن یک خانواده از مرگی که درانتظار آن ها است و درصد قابل توجهی می تواند یاری دهنده آن ها باشیم.

,

مدیر مرکز کرمان شناسی عنوان کرد: روی هر کدام از کمک هایی که به نیازمندان جامعه کرده ایم پویش کمک مومنانه از همه ی این موارد مهم تر است و باید باور داشت هر کمکی که به نیازمندان می کنیم خداوند چندین برابر آن را به ما می بخشد.

,

 

,

وی اظهار کرد: از همه همشهریان و هم استان هایی عزیز خاضعانه درخواست می کنم که به گونه ای که عمل کنند که پویش کمک مومنانه چنان سیل صعودی پیدا کند که حداقل در هیچ خانواده نیازمند تنش نداشتن تمکن مالی طومار زندگی آن ها را در هم نپیچد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه