اخبار داغ

مدیر کل انتقال خون خراسان رضوی:

گسترش فرهنگ اهدای خون را مدیون رسانه‌ها هستیم

گسترش فرهنگ اهدای خون را مدیون رسانه‌ها هستیم
عبداللهی گفت: کشور ما فرهنگ یکپارچه و متعالی اهدای خون را مدیون فرهنگسازی پیوسته رسانه ها است و سازمان انتقال خون فرهنگ اهدای داوطلبانه خون را مرهون اطلاع رسانی شفاف است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید عبداللهی، مدیر کل انتقال خون خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار صبح توس به مناسبت روز خبرنگار با تقدیر از تلاش بی وفقه خبرنگاران عرصه سلامت اظهار کرد: کشور ما فرهنگ یکپارچه و متعالی اهدای خون را مدیون فرهنگسازی پیوسته رسانه ها است و سازمان انتقال خون فرهنگ اهدای داوطلبانه خون را مرهون اطلاع رسانی شفاف است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

مدیر کل انتقال خون خراسان رضوی افزود: اگر فرهنگ در بستری روشنگر و شفاف از رسانه رشد و توسعه نیابد، یک کشور هیچ وقت به بالندگی نمی رسد.

,

وی با اشاره به این موضوع که فرهنگ ایثار و اهدای خون توسط روزنامه نگاران و خبرنگاران و ... اشاعه پیدا می کند گفت: گرچه ارتباطات، گسترده و تعاملی شده است اما مباحث مهمی چون اخلاق رسانه ای، مسئولیت ملی و دروازه بانی خبر هنوز چیزی است که در تخصص خبرنگاران کار آزموده است و تارسیدن به مسئولیت همگانی برای انتشار اخبار در یک جامعه تعاملی هنوز گامهای بلندی باید برداریم که مهمترین آنها گسترش سواد رسانه ای است.

,

دکتر عبدالهی ضمن با اهمیت خواندن شبکه های اجتماعی در اطلاع رسانی افزود: اصحاب رسانه تعاملی گسترده با سازمان عام المنفعه انتقال خون داشته و دارند و با انتشار به موقع اخبار در شبکه های مربوط به رسانه خود، این سازمان را یاری داده اند.لذا آرزوی سلامتی و صحت برای همه این سربازان خط مقدم اطلاع رسانی را از خداوند منان مسئلت دارم . موفق باشید .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه