اخبار داغ

فرمانده سپاه شهرستان کبودراهنگ خبر داد؛

توزیع بیش از ۵۰ سرویس لوازم خانگی در کبودراهنگ

توزیع بیش از ۵۰ سرویس لوازم خانگی در کبودراهنگ
سرهنگ محمود بداغی با اشاره به توزیع بیش از ۵۰ سرویس لوازم خانگی در مرحله چهارم رزمایش کمک مومنانه، گفت: در این مرحله برای تامین لوازم اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از طریق قرارگاه محرومیت زدایی سپاه و خیرین دریافت شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ سرهنگ محمود بداغی، فرمانده سپاه شهرستان کبودراهنگ پیش از ظهر امروز در آغاز مرحله چهارم رزمایش کمک مومنانه با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم دستگیری از خانواده های آسیب دیده از کرونا، گفت: طی مراحل ابتدایی رزمایش کمک های مومنانه در کبودراهنگ که با محوریت پایگاه های مقاومت بسیج، کمک خیرین، ائمه جمعه،  مسئولین و هیئت امنای مساجد برگزار شد حدود سه هزار و۵۰۰ بسته کمک معیشتی در بین خانواده های نیازمند توزیع شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

 وی با بیان اینکه مردم این شهرستان به صورت خودجوش اقدام به توزیع بسته های مردمی کردند، افزود: دو هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی نیز توسط نهادها، ارگان ها و هیئات مذهبی بین خانواده های نیازمند توزیع شده است.

,

بداغی با اشاره به توزیع بیش از ۵۰ سرویس لوازم خانگی در مرحله چهارم رزمایش کمک مومنانه، تصریح کرد: در این مرحله برای تامین لوازم اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از طریق قرارگاه محرومیت زدایی سپاه و خیرین دریافت شد.

,

فرمانده سپاه شهرستان کبودراهنگ در پایان گفت: با کمک خداوند متعال در دهه اول ماه محرم به یاد سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) تعداد هزار بسته کمک معیشتی در سطح شهرستان توزیع خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه