اخبار داغ

مدیر روابط عمومی شرکت گاز استان قم:

بیش از 99 درصد شهر قم تحت پوشش گازرسانی قرار دارد/ تنها نقاطی که شهرداری مجوز نمی‌دهد، گازرسانی نشده است

بیش از 99 درصد شهر قم تحت پوشش گازرسانی قرار دارد/ تنها نقاطی که شهرداری مجوز نمی‌دهد، گازرسانی نشده است
مدیر روابط عمومی شرکت گاز استان قم بابیان این‌که بیش از 99 درصد از شهر قم تحت پوشش گازرسانی قرار دارد، گفت: تنها نقاطی که شهرداری مجوز نمی‌دهد، گازرسانی نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید علی نوری در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به مشکلات منطقه جمکران اظهار داشت: شرکت گاز استان قم مشکلی با گازرسانی به مناطق مختلف شهر قم ندارد و تا به امروز بالای 99 درصد شهر از خدمات این شرکت بهره‌مند هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا ,

وی ادامه داد: مناطقی که شهرداری به آن‌ها مجوز نمی‌دهد امکان لوله‌کشی گاز در آن‌ها وجود ندارد و درواقع کار از دست ما خارج است.

,

نوری تصریح کرد: در روزهای آینده بار دیگر بازدیدی از مناطقی که هنوز در منطقه جمکران گازرسانی نشده‌اند خواهیم داشت تا از نزدیک در جریان مشکلات اهالی این منطقه قرار بگیریم.

,

وی تأکید کرد: مشکلات حاشیه‌نشینی و.. همواره در شهرهای بزرگ وجود داشته و شهر قم نیز از این قاعده مستثنی نیست اما به‌هرحال باید امکانات شهری در تمامی نقاط شهر وجود داشته باشد.

,

مدیر روابط عمومی شرکت گاز استان قم تأکید کرد: شرکت گاز استان قم همواره در جهت خدمت‌رسانی به مردم استان آماده بوده و در هفته دولت نیز اقدامات خوبی برای هم استانی‌های عزیز صورت خواهد گرفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه