اخبار داغ

جانشین فرمانده سپاه درگز:

توزیع 23 سری جهیزیه بین نوعروسان نیازمند درگزی

توزیع 23 سری جهیزیه بین نوعروسان نیازمند درگزی
پلگردی گفت: به مناسبت فرارسیدن عید غدیر، 23 سری جهیزیه به ارزش مجموعا 230 میلیون تومان و در قالب رزمایش کمک مومنانه، بین نوعروسان نیازمند درگزی توزیع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامحسن پلگردی در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ ضمن تبریک دهه امامت و ولایت از اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند درگزی خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی عنوان کرد: قرارگاه محرومیت زدایی بسیج سازندگی در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری و ادامه رزمایش کمک مومنانه، این بار تعداد 23 سری جهیزیه به ارزش مجموعا 230 میلیون تومان را تهیه و در اختیار نیازمندان قرار داد.

,

جانشین فرمانده سپاه درگز گفت: هر سری جهیزیه شامل 8 قلم کالا از جمله لباسشویی، اجاق گاز، یک تخته قالی فرش، سرویس آرکوپال، پنکه، اتو، سرویس قابلمه و ... بود که قیمت آنها در بازار بیش از 14 میلیون تومان است، اما با مذاکرات صورت گرفته و استفاده از ظرفیت خیرین، موفق شدیم هر سری جهیزیه را با پرداخت مبلغ 10 میلیون تومان تهیه کنیم.

,

پلگردی تبیین کرد: بر خلاف مراتب قبلی، این بار اولویت توزیع جهیزیه بین مددجویان نهادهای حمایتی نبود؛ بلکه به همت گروههای جهادی حوزه های مقاومت بسیج شهرستان، خانواده های آبرومندی را شناسایی کردیم که از لحاظ مالی در مضیقه بودند اما تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی قرار نداشتند.

,

شایان ذکر است در مراسمی جداگانه و به همت مرکز نیکوکاری محبان المهدی (عج) ، تعداد 6 سری جهیزیه دیگر نیز بین نوعروسان نیازمند مناطق کم برخوردار شهرستان توزیع شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه