اخبار داغ

رئیس بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی خبر داد؛

برگزاری طرح «سلامت یاران حسینی» ویژه ایام محرم در مشهد

برگزاری طرح «سلامت یاران حسینی» ویژه ایام محرم در مشهد
ذاکریان گفت: طرح سلامت یاران حسینی ویژه ایام ماه محرم به منظور اجرای شیوه‌نامه‌های بهداشتی در هیئت‌های مذهبی در ماه محرم امسال در مشهد برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن ذاکریان، رئیس بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی در گفت‌وگو با صبح توس اظهار کرد: طرح سلامت یاران حسینی ویژه ایام ماه محرم به منظور اجرای شیوه‌نامه‌های بهداشتی در هیئت‌های مذهبی در ماه محرم امسال با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی و شورای هیئات مذهبی شهر مشهد برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی خاطر نشان کرد: در این طرح نمایندگانی از سطح شهر مشهد تحت آموزش قرار می‌گیرند تا با هماهنگی هیئت‌های مذهبی و سازمان‌های مرتبط در بین عزاداران حسینی حضور یافته و بحث آموزش و نظارت در خصوص رعایت هر چه کامل‌تر پروتکل‌های بهداشتی توسط عزاداران را پیگیری کنند.

,

رئیس بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی با بیان اینکه این آموزش‌ها از عید سعید غدیر خم تا اول ماه محرم ادامه خواهد داشت تصریح کرد: علاقه‌مندان جهت نام نویسی می‌توانند به اینجا  مراجعه و مشخصات خود را درج نمایند.

,

ذاکریان افزود: شناسایی و جذب خیرین سلامت به منظور  تأمین و توزیع ماسک و محلول ضدعفونی کننده در بین عزاداران حسینی از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده در این طرح است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه