اخبار داغ

مسئول بسیج سازندگی سپاه استان قزوین:

آزادی زندانیان در قالب کمک مؤمنانه/ برای ۱۵۰ بانوی سرپرست خانوار در قزوین اشتغالزایی شد

آزادی زندانیان در قالب کمک مؤمنانه/ برای ۱۵۰ بانوی سرپرست خانوار در قزوین اشتغالزایی شد
مهدی صادق‌پور،مسئول بسیج سازندگی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین با اشاره به هدف اجرای رزمایش نهضت کمک مؤمنانه گفت: با راه‌اندازی سه کارگاه خیاطی صنعتی در سه شهرستان استان برای بیش از ۱۵۰ بانوی سرپرست خانوار شغل ایجاد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  مهدی صادق‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با اشاره به برگزاری مرحله دوم رزمایش "کمک مومنانه|" اظهار کرد: مرحلۀ جدید رزمایش نهضت کمک مؤمنانه در قزوین به صورت همزمان با سراسر کشور از روز گذشته آغاز شده و تا سه دهه (دهۀ ولایت، دهۀ اول محرم و دهۀ پایانی ماه صفر) ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,

وی افزود: روز گذشته توانستیم 20هزار بستۀ غذایی حمایتی را تهیه کنیم که ارزش هر بسته بیش از 350 هزار تومان بود.

,

مسئول بسیج سازندگی سپاه استان قزوین بیان کرد: در راستای اجرای مرحلۀ دوم رزمایش نهضت کمک مؤمنانه، توزیع بسته‌های معیشتی و لوازم‌التحریر، تهیۀ جهیزیه، اِطعام، قربانی، آزادی زندانیان و توزیع کارت هدیه برای نیازمندان را درنظر داریم.

,

صادق‌پور با اشاره به هدف اجرای رزمایش نهضت کمک مؤمنانه ادامه داد: براساس بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مؤمنانه در ماه رمضان، تلاش داریم این کمک به عنوان یک نهضت ادامه داشته باشد و مردم و خیرین در آن مشارکت کنند.

,

رزمایش کمک مؤمنانه به عنوان یک نهضت ادامه داشته باشد

, رزمایش کمک مؤمنانه به عنوان یک نهضت ادامه داشته باشد,

وی گفت: همچنین سعی داریم رزمایش نهضت کمک مؤمنانه را به عنوان یک فرهنگ ایثار و ازخودگذشتگی در جامعه ترویج دهیم؛ که در این راستا خیرین می‎توانند کمک‌های خود را به پایگاه‌های مقاومت بسیج، حوزه یا قرارگاه استانی ارسال کنند.

,

صادق‌پور عنوان کرد: در هر شهرستان یک مجمع خیرین و شورای جهادی تشکیل شده که این مجموعه‌ها به همراه 700 پایگاه فعال بسیج در قالب قرارگاه مقاومت محلی، به عنوان بستر توزیع اقلام و شناسایی نیازمندان و احصاء نیاز آنها در بحران کرونااست.

,

دبیر رزمایش نهضت کمک مؤمنانۀ استان قزوین گفت: شناسایی نیازمندان با همکاری و توسط بهزیستی، کمیته امداد و سایر دستگاه‌های خدمت‌رسان انجام می‌شود.

,

وی در ادامه به برنامه‌های بسیج سازندگی در حوزۀ جهش تولید اشاره کرد و گفت: اقدامات بسیار مناسبی در حوزه‌های کشاورزی و اصلاح نباتات، تأسیس صندوق‌های قرض‌الحسنه و ایجاد تعاونی‌ها توسط بسیج سازندگی سپاه استان انجام می‌شود.

,

صادق‌پور مطرح کرد: ما موفق به برپایی و راه‌اندازی سه کارگاه خیاطی صنعتی در سه شهرستان استان شدیم که به واسطۀ آن، برای بیش از 150 بانوی سرپرست خانوار شغل ایجاد شده است.

,

مسئول بسیج سازندگی سپاه استان قزوین در پایان یادآور شد: یک کارگاه چرخ خیاطی با اشتغال‌زایی 50 نفر امروز در آبیک افتتاح و کارگاه‌هایی نیز در مناطق کم برخورداری همچون شهرستان آوج و شهر دانسفهان راه‌اندازی می‌شود.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه