اخبار داغ

مدیر شعب بانک مسکن استان زنجان:

افتتاح حساب 2500 نفر از متقاضیان مسکن ملی در استان زنجان

افتتاح حساب 2500 نفر از متقاضیان مسکن ملی در استان زنجان
دلشاد از افتتاح حساب 2 هزار و 500 نفر از متقاضیان مسکن ملی در استان زنجان خبرداد و گفت: میزان ودیعه این متقاضیان بیش از 100 میلیارد ریال است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; سلمان داشاد امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان زنجان با اشاره به ارائه تسهیلات به متقاضیان مسکن ملی اظهار کرد: راه و شهرسازی از طریق سیستمی که دارد ثبت نام متقاضیان را انجام می‌دهد و بعد از پالایش ثبت نام کنندگان از طریق سیستمی به بانک مسکن منتقل می‌شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با تاکید بر اینکه از این اقدام برای افراد از طریق پیامک اعلام می‌شود که آورده اولیه که 40 میلیون تومان است را به بانک مسکن واریز کنند عنوان کرد: واریز مبلغ اعلام شده به روش غیرحضوری نیز امکانپذیر است.

,

مدیر شعب بانک مسکن استان زنجان خاطر نشان کرد: در حال حاضر تعداد افراد معرفی شده به بانک مسکن بیش از 2 هزار 500 نفر بوده که برای این افراد افتتاح حساب نیز صورت گرفته است.

,

وی به میزان آورده متقاضیان مسکن ملی اشاره و خاطر نشان کرد: مبالغی که از این افراد به بانک واریز شده بیش از 100 میلیارد ریال است.

,

داشاد با بیان اینکه اسامی هر پروژه مسکن ملی نیز باید توسط راه و شهرسازی به همراه سازنده یا خود مالک پروژه معرفی شود و مدارک لازمه هم اگر براساس شیوه نامه ارائه شود آمادگی کاملی برای عقد قرارداد تسهیلات هستیم بیان کرد: شیوه نامه‌ها ارائه شده و در حال حاضر منتظر ارائه پروانه و مدارک اولیه هستیم.

,

وی با تاکید براینکه بخشی از پروژه نیز در قالب سازمان ملی زمین و مسکن بوده که متولی آن در استان زنجان راه و شهرسازی است ابراز کرد: اعتبار لازم برای بیش از 3 هزار و 325 واحد تامین شده است.

,

مدیر شعب بانک مسکن استان زنجان تاکید کرد: اگر این پروژه‌ها در قالب‌های مختلف اعم از گروه‌های انفرادی و قرارداد‌ی و همچنین پیمانکاری معرفی شود آماده عقد قرارداد پرداخت تسهیلات هستیم و مشکلی در این مورد نداریم.

,

وی به تفاهم نامه منعقد شده با بیناد مسکن نیز اشاره و ابراز کرد: در پرداخت تسهلات بنیاد مسکن مشکلی نداریم و سهمیه آنها نیز پرداخت خواهد شد.

,

داشاد خاطر نشان کرد: میزان تسهیلات پرداخت شده برای مسکن ملی یک میلیارد ریال است و اگر پروژه‌ها پیشرفت فیزیکی خوبی داشته باشند در مرحله اول 10 درصد تسهیلات را پرداخت می‌کنیم.

,

وی با تاکید براینکه پرداختی‌‌ها را براساس پیشرفت‌های فیزیکی پروژه‌ها انجام می‌دهیم گفت: آورده‌های متقاضیان نیز با معرفی و تایید راه و شهرسازی به پیمانکاران پروژه قابل پرداخت است و این پرداختی‌ها هم متناسب با پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها انجام می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه