اخبار داغ

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراها استان یزد خبرداد:

تشکیل کارگروه محرومیت زدایی در کمیته برگزاری کنگره شهدای استان یزد

تشکیل کارگروه محرومیت زدایی در کمیته برگزاری کنگره شهدای استان یزد
مدیر کل دفتر امور روستایی وشوراهای استان یزد از تشکیل کارگروه محرومیت زدایی در حاشیه برگزاری کنگره شهدا استان یزد خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزد رسا؛  ظهر امروز محمود زارع رشکوئیه مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد در جلسه هماهنگی مسئولین کمیته کنگره شهدا استان گفت: هر ساله در استان یزد کنگره ای، برای بزرگداشت و ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان برپا می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزد رسا؛,

وی افزود: باید در کنار یادواره شهدایی که برگزار می کنیم خدمتی هم برای مردم انجام دهیم، تا عموم مردم این خدمتی که به نام و یاد شهدا است را با چشم خود ببینند و شاهد آن باشند. خوشبختانه استان یزد  در برگزاری کنگره شهدا در کشور پیشگام بوده و در اسفند ماه امسال کنگره بزرگداشت 4هزار شهید استان یزد برگزار خواهد شد.  
این مقام مسئول اظهار داشت: یکی از کارهای مهمی که  در کنگره امسال توسط  سپاه الغدیر استان یزد کلید خورده است، کار سازندگی، مرحومیت زدایی و خدمت رسانی به مردم  محروم می باشد. در این راستا قراربر این است که کمیته محرومیت زدایی در این زمینه تشکیل شود.
وی  تاکید کرد: ما از تمام ظرفیت های موجود، دستگاه های اجرایی، نهادها و خیرین، برای کمک به برگزاری هر چه بهتر کنگره شهدا استان یزد استفاده می کنیم.
زارع رشکوئیه اضافه کرد: در جریان برگزاری کنگره چهارهزار شهید استان یزد از تمامی دستگاه ها، از تمامی ظرفیت های نهفته در سازمان ها و نهاد ها دعوت کردیم که همه دست به دست هم دهیم تا کنگره شهدا را به خوبی برگزار کنیم.
وی خاطر نشان کرد: همچنین  محرومیت زدایی در روستاها، احداث مدارس، و تهیه لوازم التحریر برای دانش آموزان بی بضاعت را به بانک ها محول کرده ایم.
مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد اظهار کرد: با این اقدامات تلاش می کنیم فرهنگ ایثار و شهادت را ترویج دهیم.

,
,
,
,
,
,

برگزاری کنگره ای متفاوت  در یزد
علی نوری زاده معاون هماهنگ کننده سپاه الغدیر استان یزد نیز در این جلسه اظهار داشت: با وجود بیماری کرونا و شرایط پیش آمده سعی داریم که امسال کنگره متفاوتی را برگزار کنیم. به  همین  مناسب در نظر گرفته  شده  به  یاد 4000 شهید استان  اقداماتی نظیر غرس چهار هزار اصله درخت، تهیه چهار هزار کمک هزینه جهیزیه ایرانی ، پوشش چهار هزار یتیم، تامین مستمر بسته معیشتی  برای چهار هزار خانواده،  تهیه چهار هزار بسته لوازم التحریر کاملاً ایرانی، برگزاری چهار هزار مراسم  ازدواج، ساخت چهار هزار متر مجموعه ورزشی انجام شود.همچنین احداث چهار هزار صندلی آموزشی، بهینه سازی منزل چهار هزارنفر از افراد مستضعف، که قرار است در کنگره شهدا امسال برگزار خواهد شود.

, برگزاری کنگره ای متفاوت  در یزد, برگزاری کنگره ای متفاوت  در یزد,
,

وی افزود: بسیاری در استان از این موارد بهره مند خواهند شد و حداقل 200 تا 300 هزار نفر در استان درگیر این خدمت رسانی می شوند.
نوری زاده افزود: هرکس که بخواهد میتواند خدماتی در راستای کنگره شهدا استان یزد در جهت محرومیت زدایی و خدمت رسانی به مردم انجام بدهد و از همه دعوت می کنیم تا در برگزاری بهتر کنگره شهدا  و این کار خالصانه شریک باشد. مسلماً کار نیک ما مانند نام شهدا ماندگار خواهد شد.
انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه