اخبار داغ

سهراب به نشست نرسید؛

سیدعباسی: گل اول و پنالتی استقلال اصلاً درست نبود/ باید حقانیت خود را ثابت کنیم

سیدعباسی: گل اول و پنالتی استقلال اصلاً درست نبود/ باید حقانیت خود را ثابت کنیم
مربی تیم شهرخودرو پس از تساوی تیمش برابر استقلال در کنفرانس خبری گفت: امتیاز این بازیِ 6 امتیازی به راحتی از ما گرفته شد. ما در طول فصل مشکل داشتیم ولی دوباره برگشتیم و باز هم سعی می‌کنیم حقانیت فوتبالی خودمان را ثابت کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ داوود سید عباسی که به جای سرمربی شهرخودرو در نشست خبری حضور پیدا کرده بود اظهار داشت: قبل از هر چیز یک خسته نباشید جانانه به بازیکنان تیممان می‌گویم، ما موقعیت‌های خوبی روی دروازه استقلال خلق کردیم و قالب بازی را در اختیار داشتیم و تنها حسرت ما این بود که نتوانستیم با برد زمین را ترک کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در خصوص داوری بازی گفت: همه چیز واضح روشن بود چون یکسری مسائل دیگر از دست سرمربی خارج است. بازیکنان ما هر چه او گفته بود در زمین اجرا کردند. گل اول استقلال آفساید بود و پنالتی استقلال اصلا درست نبود. خطای واضح روی بازیکن ما در پشت محوطه جریمه استقلال گرفته نشد و همان توپ برگشت و به سود استقلال پنالتی اعلام شد. داوری جزئی از فوتبال است اما ما همیشه ضرر کردیم و همیشه به این اشتباهات احترام گذاشته‌ایم.

,

مربی در خصوص اینکه چرا شهرخودرو بعد از گل اول عقب کشید گفت: وقتی جلوی تیمی مثل استقلال که 6 امتیازی است بازی می‌کنید و آنها به تیم شما فشار وارد کردند طبیعتا این اتفاق می‌افتد. ما باید در ابتدای بازی مدیریت می‌کردیم و خوب هم کار کردیم اما روی یک ضربه ایستگاهی گل خوردیم. هر چند آن گل آفساید بود ولی نباید به حریف فرصت می‌دادیم.

,

وی در خصوص ادامه مسابقات گفت: امتیاز این بازیِ 6 امتیازی به راحتی از ما گرفته شد. ما در طول فصل مشکل داشتیم ولی دوباره برگشتیم و باز هم سعی می‌کنیم حقانیت فوتبالی خودمان را ثابت کنیم.

,

سید عباسی خاطرنشان کرد: بحث من فنی است، تیم ما خصوصی است، اینکه خیلی ها می گویند بخش خصوصی وارد کار شود خواهش می‌کنم کاری نکنند آنها دلسرد نشوند.

,

 

,

 

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه