اخبار داغ

قلعه‌نویی: حضور در لیگ قهرمانان سخت شد/ آقایی انفرادی تمرین می‌کند

قلعه‌نویی: حضور در لیگ قهرمانان سخت شد/ آقایی انفرادی تمرین می‌کند
سرمربی تیم سپاهان پس از شکست تیمش مقابل نساجی گفت: امروز یک چیز عجیب و غریب در فوتبال بود، 5 بار توپ را به تیر دروازه زدیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر قلعه‌نویی بعد از شکست یک بر صفر خانگی مقابل نساجی مازندران در نشست خبری گفت: عید غدیر خم را به همه عزیزان و محبان تبریک می‌ گویم ولی امروز یک چیز عجیب و غریب در فوتبال بود 5 بار توپ را به تیر دروازه زدیم و این هم فوتبال است. نمی‌دانم چرا این توپ ها گل نمی شود. به تیم نساجی هم تبریک می‌گویم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در مورد اینکه سهمیه آسیایی در لیگ می‌گیرید اظهار داشت: والا سخت شد باید این بازی را فراموش کنیم و به فکر بازی روز دوشنبه با استقلال در جام حذفی باشیم. از بازیکنانم تشکر می‌کنم و 5 بار توپ را به تیرک دروازه زدیم که غیر عادی است. 

,

قلعه نویی در مورد وضعیت سلامتی خودش گفت: جا دارد از اساتید بیمارستان چمران  اصفهان دکتر معصومی و دکتر کرمانی و امیر پور عزیز تشکر کنم که خیلی محبت کردند و شرایطم امروز خیلی بهتر است.

,

وی در مورد اخراج سعید آقایی گفت: اخراج نشده است، او در حال تمرین است ولی به صورت انفرادی و زیر نظر بیات تمرین می‌کند.

,

سرمربی سپاهان در مورد داوری مسابقه عنوان کرد: داوری خوب بود ولی خیلی بازی از جریان انداخته شد که این ها لذت فوتبال را می‌گیرد. بالای 20 دقیقه وقت اضافه داشت اما فقط 7 دقیقه وقت گرفته شد. حریف هر طور دوست دارد می‌تواند بازی کند البته در همان 7 دقیقه هم باز دو سه دقیقه وقت تلف شد.

,

 

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه