اخبار داغ

تارتار: شاگردانم تا صبح نخوابیدند/ اسکان‌ها در حد تیم‌های لیگ سومی هم نیست

تارتار: شاگردانم تا صبح نخوابیدند/ اسکان‌ها در حد تیم‌های لیگ سومی هم نیست
سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان پس از شکست مقابل فولاد گفت: چند روز است که برای محل اسکان تیم در اهواز پیگیری می‌کنم، اما جایی گرفتیم که در شان بازیکنان لیگ دسته سوم هم نبود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهد تارتار در پایان دیدار تیمش مقابل فولاد خوزستان که با نتیجه یک بر صفر به سود حریف خاتمه پیدا کرد، در نشست خبری حاضر شد و درمورد این مسابقه اظهار داشت: پیشاپیش روز خبرنگار را تبریک می‌گویم. بایز خیلی خوب شروع شد و تیم ما کاملاً به شرایط مسلط بود. مالکیت با ما بود، اما به فولاد تبریک می‌گویم. از اینکه 3 امتیاز در این شهر ماند خوشحالم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: اگر نتیجه بازی برعکس می‌شد باشگاه داری زیر سوال می‌رفت. با مقایسه دو باشگاه می‌توان فاصله دو باشگاه را فهمید. کولر در اتاق بازیکنان ما نبود و شاگردانم تا صبح نخوابیدند. امیدوارم مسئولان استان بخاطر مردم محروم شهر به خودشان بیایند. خیلی سخت است با این شرایط انتظار زیادی داشت. از بازیکنی که تا صبح استراحت نکرده نمی‌توان انتظار زیادی داشت.

,

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان با بیان اینکه امیدوارم مسئولان به خودشان بیایند، خاطرنشان کرد: اگر تیم شرایط سال گذشته را داشت و برای بقا می‌جنگید بازهم اینگونه رسیدگی می‌کردند یا مثل پروانه دور تیم می‌چرخیدند. تیم ما کار بزرگی کرده است و اصلا بحث خودم را نمی‌کنم و دلم می‌خواهد از شاگردانم حمایت شود. چند روز است که برای محل اسکان تیم در اهواز پیگیری می‌کنم، اما جایی گرفتیم که در شان بازیکنان لیگ دسته سوم هم نبود.

,

تارتار افزود: مسئولیت باخت با من است و دلیل تمام شکست‌ها من هستم. یا باید تیمداری خوبی داشته باشیم یا اگر نمی توانیم باید کناره‌گیری کنیم. حیف مردم شهرمان که از امکانات محروم هستند.

,

وی در مورد تفاوت دو تیم، عنوان کرد: ما سوشا مکانی و محمد طیبی و ... را از دست دادیم، اما فولاد بازیکنان باکیفیتی مانند احمد‌زاده را جذب کرده است. تفاوت ما با تیم حریف همین موارد است. اگر امروز فولاد را می‌بردیم باید به همه چیز شک می‌کردیم. اگر اینجای جدول هستیم با این امکانات بخاطر تلاش شاگردانم است. این تیمداری در شان یک تیم لیگ برتری نیست.

,

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان افزود: تیم‌مان بدهی دارد و به همین دلیل جای خالی داریم. به مربیان و بازیکنان قبلی بدهی داریم و تیم‌های صنعتی هر کاری دلشان می‌خواهد می‌کنند و به آنها تبریک می گویم. کار درست را آنها انجام می‌دهند.

,

 

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه