اخبار داغ

نکونام: با برنامه توانستیم به پیروزی برسیم/ مگر ما در هتل 5 ستاره اسکان داشتیم؟

نکونام: با برنامه توانستیم به پیروزی برسیم/ مگر ما در هتل 5 ستاره اسکان داشتیم؟
سرمربی تیم فولاد پس از پیروزی تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: همه می‌دانند که ما هم در هتل 5 ستاره نبودیم، در هتلی معمولی اسکان داشتیم و اگر موردی وجود داشت تیم حریف باید دیروز می‌گفت نه اینکه حالا بهانه بیاورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد نکونام در پایان دیدار تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان که با نتیجه یک بر صفر به سود فولاد خاتمه پیدا کرد، در نشست خبری حاضر شد و درمورد این مسابقه اظهار داشت: روز خبرنگار را تبریک می‌گویم. می دانستیم که تیم حریف سخت‌کوش و پرتلاش است. مقابل این تیم بازی کردن سخت است و باید با برنامه و حوصله بازی می‌کردیم تا نتیجه بگیریم. خوب و با برنامه بازی کردیم و به گل رسیدیم. تیم حریف را مجبور کردیم که از نیمه اول وقت تلف کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: بعد از گلی که زدیم تعویض‌هایی انجام دادیم و موقعیت‌های بیشتری خلق کردیم. می‌توانستیم با اختلاف بیشتری به پیروزی برسیم. فرصت زیادی به حریف ندادیم و بازی کاملاً در اختیار ما بود. 3 امتیاز شیرین را گرفتیم و این برد را تبریک می‌گویم به همه که حامی ما بودند. قبل از بازی هواداران به هتل آمدند و ما را یاری کردند. تا روز آخر برای فولاد می‌جنگیم تا بهترین نتایج را بگیریم. نه برنامه ای برای قهرمانی داشتیم و نه مورد دیگری بود؛ فقط خواستیم بجنگیم تا بهترین نتیجه را بگیریم.

,

وی در مورد غیبت پاتوسی خاطرنشان کرد: به هر حال ما روی وی حساب باز کرده بودیم و حالا از نبود وی ضربه می‌خوریم. اگر او بود شرایط‌مان بهتر می‌شد. با این وجود نفرات مانند بوعذار را داریم که در شرایط خوبی قرار دارند. در شرایط کنونی مجبور هستیم از پاتوسی استفاده نکنیم. باشگاه قرارداد حرفه‌ای با وی امضا کرده است، اما فعلاً شرایط وی برای بازی ایده‌آل نیست.

,

نکونام درمورد اینکه بازیکنان تیم حریف شب گذشته خوب نخوابیده بودند، تصریح کرد: نیمکت ما بازی‌های بزرگ زیاد دیده است و استرس در تیم ما معنایی ندارد. همه می‌دانند که ما هم در هتل 5 ستاره نبودیم. در هتلی معمولی اسکان داشتیم و اگر موردی وجود داشت تیم حریف باید دیروز می‌گفت نه اینکه حالا بهانه بیاورد. این بازی‌ها تمام می‌شود و چیزی که می‌ماند همین اظهارنظرهایی هست که درمورد یکدیگر انجام می‌دهیم.

,

 

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه