اخبار داغ

عضو هیئت‌رئیسه مجلس:

رزمایش کمک مومنانه برادری و همدلی ملت ایران را به رخ دنیا کشاند

رزمایش کمک مومنانه برادری و همدلی ملت ایران را به رخ دنیا کشاند
سلیمی عضو هیئت‌رئیسه مجلس با اشاره به آثار و برکات رزمایش کمک مومنانه گفت: نقش آفرینی مردم در رزمایش کمک مومنانه مواسات و همدلی را به معنای واقعی عملیاتی کرد و بار دیگر در صحنه بودن ملت را به رخ دنیا کشاند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با دیارآفتاب؛ با اشاره به رزمایش کمک مومنانه و آثار و برکات آن گفت: رزمایش کمک مومنانه چند ویژگی منحصر به فرد داشت که آن را در بین طرح هایی که تاکنون انجام شده بود برتر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی افزود: یکی از مهمترین ویژگی رزمایش کمک مومنانه این بود که کاملا مردمی برگزار شد و خود مردم برای کمک به هموطنان خود پای کار آمدند و این بسیار قابل تقدیر است.

,

سلیمی اظهار داشت: نقش آفرینی مردم در رزمایش کمک مومنانه، مواسات و همدلی را به معنای واقعی عملیاتی کرد و بار دیگر در صحنه بودن ملت را به رخ دنیا کشاند و این ویژگی ملت ایران را در مقایسه با سایر کشورها برتری داد چراکه برخی از کشورها مشکلات جدی برای آنها ایجاد شد و حتی به غارت فروشگاه ها و مراکز خرید هم منجر شد که تأسف بار بود.

,

وی با تقدیر از ملت ایران برای نقش آفرینی در رزمایش کمک مومنانه بیان کرد: مردم در رزمایش کمک مومنانه از جیب خود برای کمک به هموطن خود به میدان آمدند و ملت ایران در طول چهل سال انقلاب همواره این ویژگی هم دوستی را در شرایط سخت به رخ دینا کشانده است.

,

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس با اشاره به آثار و برکات رزمایش کمک مومنانه گفت: رزمایش کمک مومنانه علاوه بر اینکه توانست تا حد زیادی به آسیب دیدگان کرونا کمک کند یک روحیه معنوی در بین مردم ایجاد کرد و امروز که کرونا شرایط سختی ایجاد کرده توجه به روحیه امید و نشاط یک ضرورت است که خوشبختانه رزمایش کمک مومنانه به خوبی آن را انجام داد.

,

وی با تأکید بر اینکه امروز روز همدلی و برادری است، گفت: متأسفانه کرونا آسیب های جدی به برخی از افراد و خانواده ها وارد کرده و رزمایش کمک مومنانه «بنی آدم اعضای یک پیکرند که در آفرینش ز یک گوهرند» هستند را به معنای واقعی عملیاتی کرد و نشان داد همه اعضای خانواده ایران اسلامی قلبشان برای یکدیگر می تپد.

,

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس در پایان خاطر نشان کرد: امروز همه باید قدردان چنین ملت بامعرفت و انقلابی باشیم چراکه منسجم و با وحدت برای حل مشکلات در کنار مساجد، سپاه ، بسیج و سایر گروه های مردمی پای کار آمدندو این یک نعمت بزرگ است که خداوند متعال به انقلاب اسلامی ارزانی داشته است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه