اخبار داغ

آیت‌الله دری نجف‌آبادی:

جریان عظیم غدیر دانشگاه بزرگ انسان‌سازی و عدالت است/ هیئت‌های مذهبی در عزاداری‌ها پایبند پروتکل‌های بهداشتی باشند

جریان عظیم غدیر دانشگاه بزرگ انسان‌سازی و عدالت است/ هیئت‌های مذهبی در عزاداری‌ها پایبند پروتکل‌های بهداشتی باشند
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به اینکه راه، سیره، عمل، رفتار امیرالمومنین(ع) باید چراغ راه ما باشد گفت: جریان بزرگ غدیر دانشگاه انسان سازی، مکتب امامت، ولایت، اهل بیت است که همه باید از این مکتب ارزشمند به درستی بهره ببریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن تبریک به مناسبت عید سعید غدیر، گفت: جریان غدیر یک جریان بسیار گسترده و چراغ راه بشریت است که در سرتاسر عالم گیتی پهن شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار, آفتاب,

وی با اشاره به روایتی از پیامبر اسلام حصرت محمد(ص) مبنی بر اینکه امیرالمومنین(ع) و شیعیان واقعی ایشان همواره پیروان عالم هستند، افزود: این روایت درس های بزرگی برای جامعه بشری دارد و امروز شیعه واقعی امیرالمومنین(ع) بودن یک افتخار بزرگ است و باید آن را قدر بدانیم.

,

امام جمعه اراک اظهار کرد: متاسفانه علیرغم اینکه کرونا آسیب ها و خسارت هایی را برای جامعه بشری و امت اسلامی ایجاد کرده اما امروز به عشق امیرالمومنین(ع) شاد و خوشحال هستیم و امیدواریم به برکت وجود مبارک ایشان جامعه بشری از شر این بیماری نجات پیدا کند.

,

وی با اشاره به اینکه راه، سیره ، عمل ، رفتار امیرالمومنین(ع) باید چراغ راه ما باشد گفت: جریان بزرگ غدیر دانشگاه انسان سازی ، مکتب امامت ، ولایت ، اهل بیت است که همه باید از این مکتب ارزشمند به درستی بهره ببریم.

,

جریان بزرگ غدیر جریان تقوا ، عدالت، حمایت از ایتام و مبارزه با ظالمان و ستمگران است

, جریان بزرگ غدیر جریان تقوا ، عدالت، حمایت از ایتام و مبارزه با ظالمان و ستمگران است, جریان بزرگ غدیر جریان تقوا ، عدالت، حمایت از ایتام و مبارزه با ظالمان و ستمگران است,

نماینده ولی فقیه دراستان مرکزی افزود: جریان بزرگ غدیر جریان تقوا ، عدالت، حمایت از ایتام و مبارزه با ظالمان و ستمگران است که در مقابل این جریان باعظمت جریان رسوایی ، ستمگری و چپاول و غارتگری وجود دارد.

,

وی با بیان اینکه از همان ابتدای شکل گیری جریان غدیر عده ای دنبال توطئه چینی برای منافع شخصی بودند، گفت: امروز هم این جریان در قالب جبهه استکباری، صهیونیستی، تکفیری و وهابی وجود دارد که برای کسب منافع شخصی علیه امت اسلام از هیچ توطئه و فتنه انگیزی دریغ نمی کنند.

,

امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه جریان غدیر نباید برای مقطع و زمانی خاص محدود شود، افزود: جریان غدیر در تاریخ بشریت و در جغرافیای عالم گسترانده شده و سفره باعظمت غدیر برای همه انسان ها قابل بهره برداری است.

,

وی با اشاره به اینکه یکی از جلوه های غدیر در مقطعی در وجود حضرت امام(ره) و امروز مقام معظم رهبری شاهد هستیم، گفت: پرچم غدیر پرچم عزت ، افتخار و عزت مسلمانان است و امروز همه در برابر حفظ این پرچم مسئول هستیم و باید از آن به خوبی پاسداری کنیم.

,

دری نجف آبادی افزود: تنها چیزی که در فردای قیامت برای ما راهگشای خواهد بود جریان غدیر و ولایت امیرالمومنین(ع) است و غدیر بزرگترین نعمت خداوند به جامعه بشریت است.

,

هیئت های مذهبی باید پایبند به پروتکل های بهداشتی و درمانی باشند

, هیئت های مذهبی باید پایبند به پروتکل های بهداشتی و درمانی باشند, هیئت های مذهبی باید پایبند به پروتکل های بهداشتی و درمانی باشند,

وی با اشاره به نزدیکی ماه محرم و صفر و شیوه های برگزاری  عزاداری در شرایط کرونایی بیان کرد: ما همواره به دنبال عزاداری با معنویت، روح انگیزه، عمیق ، قانون محور، سلامت محور هستیم و نباید با عزاداری ها برای پرستاران و دولت مشکل ایجاد کنیم.

,

امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه هیئت های مذهبی باید پایبند به پروتکل های بهداشتی و درمانی باشند، گفت: عزاداری ها باید ضابطه مند باشند و تخلف از قوانین بهداشتی در هیئت ها غیر قابل قبول است و نباید با بی مسئولیتی باعث شویم برای فردی مشکل ایجاد شود چراکه همه در قبال سلامت مردم مسئول هستیم.

,

در پویش دوم کمک مومنانه نیازمند همیاری و مشارکت همه مردم هستیم

, در پویش دوم کمک مومنانه نیازمند همیاری و مشارکت همه مردم هستیم, در پویش دوم کمک مومنانه نیازمند همیاری و مشارکت همه مردم هستیم,

وی با اشاره به برگزاری پویش دوم کمک مومنانه که از عید قربان شروع و تا پایان ماه صفر ادامه دارد، بیان کرد: مرحله اول پویش کمک مومنانه ملت در صحنه به خوبی نقش آفرینی کردند که بیش از ۱۷۰ هزار بسته در استان مرکزی توزیع شد و امروز در پویش دوم نیازمند همیاری و مشارکت همه مردم هستیم.

,

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در این خصوص تصریح کرد: هیئت های مذهبی نذری های عزاداری را در قالب کمک مومنانه هدایت کنند و مردم هم نسبت به همسایه ها ،همشهری ها و هموطن های نیازمند خود مسئولیت اجتماعی داشته باشند.

,

حادثه تروریستی بیروت نشان داد جریان استکبار برای چپاول و غارتگری دست به هر فتنه می زند

, حادثه تروریستی بیروت نشان داد جریان استکبار برای چپاول و غارتگری دست به هر فتنه می زند, حادثه تروریستی بیروت نشان داد جریان استکبار برای چپاول و غارتگری دست به هر فتنه می زند,

وی با محکوم کردن حادثه تروریستی لبنان بیان کرد: این حادثه تروریستی مشکوک بار دیگر دستان پلید آمریکائی، صهیونیستی و آل سعود ملعون را برای جهانیان نمایان کرد و نشان داد جریان استکبار و حامیان آنها برای چپاول و غارتگری دست به هر فتنه و غارتی می زند.

,

امام جمعه اراک افزود: جریان استکبار امروز به دنبال تامین منافع و حمایت همه جانبه از رژیم منحوس و کودک کش صهیونیستی است و اسرائیل با انجام چنین توطئه ای به دنبال انحراف افکار عمومی از شهادت یکی از فرماندهان عزیز جبهه مقاومت سوریه بود.

,

وی ادامه داد: همانگونه که مقام معظم رهبری تاکید کردند ملت ایران و امت اسلامی امروز حامی حزب الله است و قطعا با کمک های امت حزب الله بار دیگر لبنان به خوبی بازسازی خواهد شد.

,

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطر نشان کرد: حادثه تروریستی لبنان درس های بسیار بزرگی دارد که یکی از این درس ها این است دوران غارت گری و تن به ذلت دادن قدرت های غربی گذشته و امت اسلام حرف زور را نمی پذیرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه