اخبار داغ

نماینده نیشابور خبر داد؛

موافقت وزارت صمت برای عقد قرارداد با آستان قدس جهت تولید چادر مشکی

موافقت وزارت صمت برای عقد قرارداد با آستان قدس جهت تولید چادر مشکی
ارکانی گفت: وزارت صمت موافقت خود برای همکاری با آستان قدس رضوی جهت تولید چادر مشکلی را اعلام کرده است و منتظر نظر نهایی آستان هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احسان ارکانی نماینده مردم شهرستان‌های نیشابور، فیروزه و زبرخان در گفت‌وگو با صبح توس با اشاره به سفر سرپرست وزارت صنعت معدن و تجارت به‌منظور افتتاح سیلوی گندم فلزی ۵۰ هزار تنی شهرستان فیروزه، گفت: طی این سفر، ضمن بازدید از مجموعه کارخانه نساجی و نخ‌ریسی نیشابور وابسته به آستان قدس با دکتر مدرس خیابانی سرپرست وزارت صنعت معدن و تجارت مذاکره شد و این وزارتخانه اعلام آمادگی کرد که در صورت موافقت آستان قدس با مشارکت سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) نسبت به راه‌اندازی خط تولید چادر مشکی اقدام نماید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تأکید کرد: لذا مقرر شد ابتدا تفاهم‌نامه‌ای با آستان قدس امضا و سپس نسبت به احداث این کارخانه اقدام شود که منوط به اعلام آمادگی آستان قدس رضوی است.

,

ارکانی تصریح کرد: امیدواریم پس از موافقت آستان قدس رضوی هر چه سریع‌تر نسبت به ساخت این مجموعه اقدام کنیم چون بسیاری از نیاز کشور به این محصول از طریق کشورهای شرق آسیا تأمین می‌شود و این مطلب زیبنده نام جمهوری اسلامی ایران نیست.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه