اخبار داغ

مدیر بازداشتی پرسپولیس به قید وثیقه آزاد شد؟/ تحقیقات ادامه دارد

مدیر بازداشتی پرسپولیس به قید وثیقه آزاد شد؟/ تحقیقات ادامه دارد
گفته می شود مدیر بازداشتی پرسپولیس به قید وثیقه آزاد شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ چند روز پیش بود که که خبر دستگیری یکی از مدیران سابق باشگاه پرسپولیس رسانه ای شد، خبری که در ابتدا با تکذیب باشگاه پرسپولیس روبرو شد اما در ادامه وزارت ورزش و جوانان با انتشار بیانیه ای این خبر را تایید و اعلام کرد بازداشت این مدیر میانی باشگاه پرسپولیس در راستای مبارزه با فساد انجام شده است و این ماجرا ادامه خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در همین راستا گفته می شود مدیر بازداشتی باشگاه پرسپولیس که در روزهای گذشته دستگیر شده بود، به قید وثیقه آزاد شده است. البته منابع رسمی تا کنون نسبت به این خبر واکنشی نداشته اند. با این وجود تحقیقات در این زمینه ادامه دارد و گفته می شود طی روزهای آینده چند مدیر دیگر نیز برای ارائه توضیحات در این باره احضار می شوند.

,

مهدی علی نژاد معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان امروز در این باره گفت: عزم جدی در وزارت ورزش برای مبارزه با فساد وجود دارد. نامه‌نگاری از سوی سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان با وزارت اطلاعات انجام شده و وزیر ورزش از وزیر اطلاعات کمک خواسته است. سربازان گمنام امام زمان (عج) فعالیت خوبی را آغاز کردند و در هفته گذشته معاون یکی از باشگاه‌ها دستگیر شد و این آغاز مبارزه با مسئولانی است که فساد دارند و این کار با مربیان، دلالان، خبرنگاران و ورزشکاران متخلف ادامه دارد. از روزی که این موضوع گفته شده، هجمه‌های زیادی علیه وزیر و من شروع شده و منشا آن مبارزه با فساد است. این دستگیری نشانه جدی بودن است و دستگیری هفته گذشته شروع آن است. موضوع روزهای گذشته هم جدی است و در مراجع قضایی پیگیری خواهد شد.

,

انتهای پیام

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه