اخبار داغ

فرمانده نیروی دریایی ارتش:

اجازه نخواهیم داد چشم ناپاکی به این سرزمین نظری داشته باشد

اجازه نخواهیم داد چشم ناپاکی به این سرزمین نظری داشته باشد
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: با ولایت و ملت شهیدپرور ایران اسلامی عهد بسته‌ایم که تا جان در بدن داریم و تا خون در رگهای‌مان می‌جوشد، اجازه ندهیم چشم ناپاکی به این سرزمین نظری داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دریادار «حسین خانزدادی» در پیامی خطاب به امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش نوشت: همزمان با دهه ولایت و در آستانه عید سعید غدیر، تصویب اهدای نشان فداکاری از سوی فرمانده معظم کل قوا به دانشگاه افسری امام علی (ع) ارتش جمهوری اسلامی ایران، قدردانی از مجاهدت و افتخارآفرینی جوانانی است که در فیضیه ارتش بالیدند و خون خود را در سال‌های پرافتخار جهاد و شهادت در راه اعتلای کلمه الله و حفظ میهن عزیز اسلامی نثار کردند.

وی تصریح کرد: امروز جوانان برومندی که این مکان مقدس را برای ورود به نهاد پرافتخار و انقلابی ارتش انتخاب کردند، ادامه دهندگان راه همان جوانانی هستند که حصن حصین میهن، دلگرم به حضور آنهاست.

فرمانده نیروی دریایی در توصیف رشادت‌های ارتش و ارتشیان افزود: دانشگاهی که دیروز قدمگاه فرماندهان بزرگی، چون شهیدان نامجوی، صیاد شیرازی، آبشناسان و مردان بزرگ بیشماری که خالق حماسه‌ی دفاع مقدس و استقلال دفاعی بود، امروز پرورشگاه مردانی است که به امر ولایت برای آفرینش صحنه‌های ایثار و از خودگذشتگی در جبهه‌های نبرد با دشمن، بلکه در همه عرصه‌های حمایت و دفاع از ملت شریف ایران در هر زمانی آماده‌اند.

خانزادی گفت: عنایت ویژه، ولی امر مسلمین جهان و فرماندهی معظم کل قوا و اعطای نشان مقدس فداکاری، مدال زرین دیگری بر سینه دانشگاه افسری امام علی (ع) و تک تک افسران جان برکف در نیرو‌های چهارگانه ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

وی تصریح کرد: این افتخار بزرگ و تاریخی را که ریشه در جانفشانی‌های مخلصانه و ولایت مدارانه دارد را به امیر فرمانده انقلابی ارتش جمهوری اسلامی ایران و فرمانده نیروی زمینی قهرمان و همه افسران جوان و اساتید پیشکسوت این دانشگاه تبریک عرض می‌کنم و آن را تجدید عهدی می‌دانم که ارتش جمهوری اسلامی ایران با ولایت و ملت شهید پرور ایران اسلامی بسته‌ایم که تا جان در بدن داریم و تا خون در رگهایمان می‌جوشد، اجازه نخواهیم داد چشم ناپاکی به این سرزمین نظری داشته باشد.

انتهای پیام/ا

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه