اخبار داغ

امام جمعه تویسرکان:

ضرورت برگزاری مراسم های مذهبی توأم با رعایت پروتکل های بهداشتی/شرایط کرونایی تدبیر لازم دارد نه تعطیلی

ضرورت برگزاری مراسم های مذهبی توأم با رعایت پروتکل های بهداشتی/شرایط کرونایی تدبیر لازم دارد نه تعطیلی
حجت الاسلام مرتضی موحدی با بیان اینکه شرایط کرونایی تدبیر لازم دارد نه تعطیلی، گفت: مراسم های مذهبی از جمله غدیر و محرم باید با شکوه تر و پرجلوه تر از همیشه و البته با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در روزهای کرونایی برگزار شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهمدان؛ حجت الاسلام مرتضی موحدی» در خطبه های نماز جمعه هفدهم مردادماه تویسرکان با اشاره به اینکه عید غدیر عید الله الأکبر است و آن را عید ولایت می نامند، گفت: بیان فضایل حیرت انگیز این روز بزرگ نشانه اهمیت بالای جایگاه ولایت دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهمدان,

وی با استناد به روایتی از امام صادق(ع) مبنی بر اینکه “و الله و الله هیچ روزی با حرمت تر از عید غدیر نیست”، اظهار کرد: همه انبیاء الهی این روز را عید گرفته اند.

,

خطیب نماز جمعه تویسرکان به اجر و پاداش روزه گرفتن در روز عید سعید غدیر خم اشاره کرد و افزود: روزه این روز با روزه روزهای عمر دنیا  برابری می کند است و گفته  معادل صد حج و صد عمره است و نیز نماز عید غدیر که ظهر غدیر اقامه می شود معادل ۱۰۰ هزار حج و ۱۰۰ هزار عمره بوده و زمینه ساز استجابت دعاها است.

,

 موحدی تصریح کرد: از اطعام به ویژه اطعام نیازمندان در روز عید غدیر نباید غافل ماند چرا که در روایات نقل شده پذیرایی از یک نفر در این روز معادل پذیرایی از یک میلیون پیامبر، شهید و صدیق است.

,

وی در ادامه با تبریک روز خبرنگار، عنوان کرد: باید از فرصت رسانه استفاده بهینه کرد و لازم است همه مسئولان چنین ظرفیت هایی را مغتنم بشمارند.

,

موحدی همچنین با تأکید شرایط کرونایی تدبیر لازم دارد نه تعطیلی، عنوان کرد: مراسم مذهبی از جمله غدیر و محرم باید با شکوه تر و پرجلوه تر از همیشه و البته با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در روزهای کرونایی برگزار شود.

,

امام جمعه تویسرکان ادامه داد: منویات رهبر انقلاب در عید قربان جامع، بلیغ، فصیح، علمی و راهگشا به همراه تحلیل دقیق مسائل کشور و جهان بود که مانند همیشه سخنان ایشان در دنیا بی نظیر است.

,

موحدی با بیان اینکه مطابق با منویات رهبری حرکت در مسیر حق توأم با زحمت است، تصریح کرد: بی تردید برون رفت از تحریم تدبیر می خواست و می خواهد و نرمش در برابر امریکای جنایتکار و برنامه هایی همچون اینستکس یک بازی چرندی از طرف اتحادیه اروپا بود.

,

وی همچنین اظهار کرد: همت در عمل از سوی مسئولان به منظور رفع مشکلات و مهار قیمت ها یک ضرورت است تا بتوانند حافظ ارزش پول ملی باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه