اخبار داغ

پیام رئیس فدراسیون جهانی ووشو به مناسبت سالروز تاسیس IWUF

گو ژانگون: مسئولیت سنگین و راهی دشوار و طولانی پیش‌رو داریم

گو ژانگون: مسئولیت سنگین و راهی دشوار و طولانی پیش‌رو داریم
رئیس فدراسیون جهانی ووشو به مناسبت سالروز تاسیس IWUF در پیامی گفت: مسئولیت سنگین و راهی دشوار و طولانی پیش‌رو داریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ گو ژانگون رییس فدراسیون جهانی ووشو و وزیر ورزش و کمیته ملى المپیک چین به مناسبت سی امین سالگرد تاسیس این فدراسیون پیام ویدیویى منتشر کرد که متن این پیام به شرح زیر است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سال ۲۰۲۰ سی امین سالگرد فدراسیون جهانی ووشو است. در طول ۳۰ سال گذشته، ما به پیشرفت و توسعه گام به گام در این مجموعه ادامه داده ایم و موفقیت های درخشانی را یکی پس از دیگری به دست آورده ایم. در اینجا، من، به نمایندگی از IWUF، می خواهم از همه عاشقان ووشو، متخصصان و دوستان این رشته از اقشار مختلف و از سراسر دنیا دعوت کنم تا شاهد این موفقیت ها بوده و این لحظه را در کنار هم جشن بگیریم.

, IWUF,

پس از ۳۰ سال تلاش بی وقفه، ووشو در سراسر جهان ریشه گرفته و رشد چشمگیری را شاهد بوده است. IWUF با ۱۵۵ عضو وابسته در پنج قاره به یک سازمان ورزشی جهانی تبدیل شده، در رویداد های ورزشی مهمی مانند بازی های المپیک جوانان، یونیورسیاد و بازی های جهانی گنجانده شده و دفتر مرکزی آن به شهر معروف المپیک لوزان سوئیس انتقال یافته است.

, IWUF,

 شهرت و نفوذ بین المللی ووشو کماکان رو به افزایش است. ووشو مظهر روح انسانگرایی بشر است که با جهان پیرامون خود و با فضایلی همچون استقامت و پشتکار، تسلیم ناپذیری، هارمونی و پیشرفت یکی می شود. صدها میلیون نفر در سراسر جهان در حال پرورش شخصیت اخلاقی خود و به دست آوردن سلامتی و شادمانی ازطریق تمرین ووشو هستند.

,

 شیوع ناگهانی ویروس کرونا چالش بزرگی را برای جهانیان به همراه داشته است. در این لحظات دشوار، می خواهم با حمایت از اهمیت و تاثیر گذاری ووشو، این هنر رزمی را، با و از طریق همه ی شما تبلیغ و ترویج نمایم. بگذارید برای محافظت از سلامت جسمی و روحی خود یک ذهنیت مثبت ایجاد کنیم و با هم، در برابر همه گیری کرونا،  مبارزه کنیم.

,

خطاب به همه دست اندرکاران ووشو می گویم: ما مسئولیت سنگینی بر دوش داشته و همانطور که به آینده می نگریم  راهی دشوار و طولانی را پیش رو داریم. در سال های آتی و در این سفر جدید، راه گذشتگان را ادامه خواهیم داد و آینده را در آغوش خواهیم گرفت و تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا یک دنیای جدید و درخشان را با هم بنیان گذاریم.

,

متشکرم

,

انتهای پیام

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه