اخبار داغ

امام جمعه کوهدشت:

نقد سازنده راه پیشرفت جامعه را هموار می‌کند

نقد سازنده راه پیشرفت جامعه را هموار می‌کند
حجت الاسلام طهماسبی، امام جمعه کوهدشت گفت: نقد سازنده و انعکاس فعالیت ها و مطالبه گری در رابطه با کاستی ها از جانب خبرنگاران می‌تواند کمک شایانی در پیشرفت جامعه باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی ظهر امروز در خطبه نماز جمعه این هفته کوهدشت اظهار داشت: ابلاغ فرمان ولایت دستور خدا بوده تا ولی الله به جامعه معرفی شود؛ اگر امام معصوم و ولی الله نباشد احکام و دستورات دین به درستی تفسیر نخواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک،,

وی ضمن تبریک فرا رسیدن عید غدیر خم ولی خداوند را امانت دار دین حق بر زمین  بر شمرد و افزود: در روز غدیر خم مهمترین پیغام خداوند توسط رسولش ابلاغ شد؛ در زمان غیبت امام عصر(عج) کسی که شجاع، دلسوز و خدا ترس است همچون مقام معظم رهبری بر ما ولایت دارد.

امام جمعه کوهدشت با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری عنوان کرد: حرکت در راه حق با مشکلات همراه است و این مشکلات زمینه ای برای تقویت اخلاص و بندگی در برابر خداوند است.

,
,
,

وی علاج تحریم را چاره جویی، رونق تولید و همچنین هدایت نقدینگی به مسیر صحیح دانست و بیان کرد: در تمامی بخش هایی که مدیریت جهادی بوده است پیشرفت داشته ایم ولی هر جایی که چشممان به دست دیگران بوده شکست خورده ایم.

طهماسبی با تقدیر از اقدامات شبانه روزی کادر درمانی تصریح کرد: از خیران میخواهیم کمر همت ببندند و با همکاری هم کمک مومنانه را توسعه دهند.

وی عمل به دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا را در هر تجمعی الزامی دانست و گفت: در ماه محرم با حفظ پروتکل های بهداشتی و با تبعیت از دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا عزاداری ها برقرار خواهد بود.

امام جمعه کوهدشت ضمن تبریک روز خبرنگار خاطرنشان کرد: نقد سازنده و انعکاس فعالیت ها و مطالبه گری در رابط با کاستی ها از جانب خبرنگاران می‌تواند کمک شایانی در پیشرفت جامعه باشد.

وی ضمن ابراز هم دردی و عرض تسلیت به سید حزب الله و مردمان غیور لبنان اظهار داشت: دشمنان خدا در صدد جدا کردن ما از خط مقاومت هستند.

طهماسبی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و بیان رشادت های جهادی وی، افزود: متاسفانه اندک مدیرانی هستند که به جای الگو گرفتن از سردار سلیمانی، به دنبال پر کردن جیب خود از پول بیت المال هستند.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه