اخبار داغ

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان:

کاهش آمار بستری های بیماران کرونایی به 430 نفر در استان زنجان/ 6 نفر در اثر بیماری در زنجان جان خود را از دست دادند

کاهش آمار بستری های بیماران کرونایی به 430 نفر در استان زنجان/ 6 نفر در اثر بیماری در زنجان جان خود را از دست دادند
آرمانی کیان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با اشاره به کاهش آمار جان باختگان در اثر بیماری کرونا در زنجان گفت: متاسفانه با این وجود در طول 24 ساعت گذشته 6 نفر در اثر بیماری کرونا جان خود را از دست دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا آرمانی کیان در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه در این چند روز مردم همکاری خوبی داشتند و پروتکل ها را به خوبی رعایت کردند، اظهار کرد: علاوه بر اینکه مردم خوب رعایت کردند رسانه ها نیز در این مدت همکاری مطلوبی داشتند که جای تقدیر دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
وی با بیان اینکه رعایت پروتکل ها و استفاده از ماسک توسط مردم سبب شده وضعیت ما نسبتا خوب شود و فشار بستری ها کمی کاسته شده است، افزود: در حال حاضر به وضعیت پایدار نرسیدیم ولی اگر مردم به همین منوال ادامه دهند و به ویژه پروتکل ها و فاصله های اجتماعی، شستشوی دستها و استفاده از ماسک را رعایت کنند امیدواریم به زودی به وضعیت پایدار و مطلوب برسیم.
,
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان آمار بستری ها را حدود 430 نفر عنوان کرد و گفت: از این تعداد حدود 46 نفر در 24 ساعت گذشته بستری شده اند.
,
وی به روند کاهشی آمار بستری شدگان اشاره کرد و افزود: خوشبختانه آمار بستری ها از 730 نفر به 430 رسیده است که آمار امیدوار کننده ای است هر چند مطلوب ما رسیدن این آمار به صفر است.
,
آرمانی کیان آمار جان باختگان بر اثر ویروس کرونا در 24 ساعت گذشته در استان زنجان 6 نفر اعلام و تصریح کرد: آمار جان باختگان هنوز بالاست و این نتیجه رفتارهای مردم در روزهای گذشته است که نیاز است همه مردم نسبت به رعایت پروتکل ها و فاصله های اجتماعی حساس باشند.
,
وی با اشاره به اینکه تغییر ویروس طوری شده است که علائم حیاتی افراد را دچار مشکل می کند، بیان کرد: موارد زیادی داشتیم که بیماران با علائمی مانند سکته قلبی، نارسایی هایی کلیوی و گوارشی، درگیری های مغزی و مننژیت مراجعه کرده اند ولی در نهایت مشخص شده است که این بیماران به بیماری ویروس کرونا مبتلا شده اند. 
,
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه این موارد نشان می دهد که رفتار ویروس شدیدتر شده است، عنوان کرد: سن ابتلا نیز نسبت به موج اول 15 سال کمتر شده است به سمت افراد جوان تر سرایت کرده است و در بین فوت شدگان متاسفانه افراد جوان هم دیده می شود هر چند بیشترین آمار مربوط به سن بالا و بیماری های زمینه ای است.
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه