اخبار داغ

اردوگاه آبی در آستانه بازی با سپاهان؛

احتمال جدی مطهری مقابل زردها/ آبی‌ها با یک جلسه تمرین برابر حریف

احتمال جدی مطهری مقابل زردها/ آبی‌ها با یک جلسه تمرین برابر حریف
در آستانه بازی حساس استقلال برابر سپاهان، اردوی آبی‌ها تحت تاثیر غیبت احتمالی ارسلان مطهری قرار دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ارسلان مطهری مهاجم استقلال در دیدار شب گذشته تیمش مقابل شهرخودرو مصدوم و درست چند دقیقه بعد از حضور در زمین و البته گلزنی مجبور به ترک زمین شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
مطهری از ناحیه همسترینگ دچار کشیدگی شده و با توجه به فاصله کمی که تا دیدار با سپاهان باقی مانده نمی تواند روز دوشنبه برای تیمش به میدان برود.
,
قرار است طی روزهای آتی به درمان پای مصدوم خود بپردازد اما با توجه به اینکه درمان کشیدگی همسترینگ زمان می خواهد بعید است این بازیکن در بازی حساس جام حذفی برای استقلال به میدان برود.
,
 
,
*دلجویی سرپرست استقلال از هوادارن مشهدی
,
سرپرست تیم استقلال از هواداران آبی در مشهد تقدیر و تشکر کرد.
,
 سعید رمضانی در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه استقلال، ضمن تبریک عید سعید غدیرخم به عموم مسلمین جهان و تبریک روز خبرنگار به اهالی محترم رسانه، درباره استقبال گرم هواداران از مجموعه استقلال در سفر به مشهد مقدس، گفت: همانطور که در تصاویر و فیلم‌های منتشر شده معلوم بود، هواداران عزیز استقبال پر شوری چه در زمان ورود تیم به مشهد و چه زمان خروج از این‌ شهر، از ما انجام دادند.
,
وی افزود: واقعا از هواداران عزیزمان بابت این موضوع تشکر می‌کنم و البته بابت اینکه نتوانستیم به ابراز احساسات آن‌ها پاسخ دهیم، عذرخواهی می‌کنم. به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی نتوانستیم در خدمت هواداران باشیم و این مسئله شاید باعث آزردگی آن‌ها شده باشد. به همین دلیل ضمن دلجویی از این عزیزان، به آن‌ها قول می‌دهم بعد از برطرف شدن خطر کرونا، در سفر بعدی به مشهد مقدس به نوعی این دلخوری را از دل هواداران عزیزمان در مشهد در بیاوریم.
,
 
,
*استقلال با یک جلسه تمرین برابر سپاهان
,
فرهاد مجیدی بعد از پایان تمرین امروز به شاگردانش یک روز استراحت داد تا آبی پوشان از روز یکشنبه برای بازی با سپاهان آماده شوند.
,
به این ترتیب استقلالی ها تنها با یک جلسه تمرین سنگین آماده بازی با سپاهان می شوند.
,
دیدار تیم های استقلال و سپاهان روز یکشنبه ساعت 20:30 برگزار می شود.
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه