اخبار داغ

پیروزى قاطع جوانان در اولین بازى تدارکاتى

پیروزى قاطع جوانان در اولین بازى تدارکاتى
تیم ملى فوتبال جوانان در نخستین بازى تدارکاتى برابر تیم بزرگسالان میلاد مهر تهران به پیروزى رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال تیم ملى فوتبال جوانان در نخستین بازى تدارکاتى با هدایت پرویز مظلومى و با ترکیب امیررضا رفیعى، علیرضا اسدآبادى، حسین شاهوردى، محمد عسگرى، مهدى خوشبخت ، یاسین سلمانى، محمدرضا شکیب خو ، حسین نخودکار ،مهدى احمدى ،مهدى هاشمى نژاد و آریا برزگر مقابل میلاد مهر تهران قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
این مسابقه از ساعت ١٨:٠٠ در زمین شماره یک مرکز ملى فوتبال آغاز شد و با نتیجه چهار بر یک به سود جوانان به پایان رسید.
,
 
,
جوانان در نیمه نخست این بازى نمایش بهترى نسبت به حریف داشتند و صاحب دو ضربه پنالتى شدند که پنالتى اول با ضربه سلمانى و واکنش دروازه بان حریف مهار شد اما حسین نخودکار در دقیقه ٤٣ دومین موقعیت پنالتى را تبدیل به گل کرد.
,
 
,
مظلومى در نیمه دوم بهره مند، جلالى، موسویان، سبحانى ، شریعت زاده و جنادله را وارد زمین کرد و موسویان در دقیقه ٦٦ گل دوم را به ثمر رساند. همچنین حسین نخودکار در دقیقه ٦٩ زننده سومین گل بازى بود. تیم میهمان در دقیقه ٧٢ از روى نقطه پنالتى یکى از گل هاى خورده را جبران کرد اما حسین زواره اى در دقیقه ٨٠ زننده چهارمین گل جوانان بود تا شاگردان پرویز مظلومى اولین بازى تدارکاتى را با یک پیروزى قاطع به پایان برسانند.
,
 
,
همچنین حیدر بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال تماشاگر دقایق پایانى این مسابقه بود.
,
 
,
گفتنى است اولین اردوى جوانان روز شنبه ١٨ مرداد با یک جلسه تمرین ریکاورى به پایان مى رسد و اردوى بعدى از ٢٢ مرداد آغاز خواهد شد.
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه