اخبار داغ

پرسپولیس صفر – ذوب‌آهن 1

جشن قهرمانی تلخ شد/ قهرمان بی انگیزه

جشن قهرمانی تلخ شد/ قهرمان بی انگیزه
سرخ پوشان دیدار با ذوب‌آهن را با یک گل واگذار کردند تا جشن قهرمانی تلخ شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پرسپولیس قهرمان زودهنگام لیگ برتر بعد از توقف هفته گذشته در قائمشهر برای دست نیافتنی شدن رکوردهایش در لیگ برتر در خانه به مصاف ذوب آهن رفت. تیمی که قرار بود در پایان این بازی خانگی جشن قهرمانی را برپا کند و از همین رو میخواست با یک برد شیرین جشن قهرمانی را باشکوه کند. از همین رو یحیی گل محمدی همان ترکیب آشنای همیشگی را به زمان فرستاده بود اما پرسپولیس از تیم حریص و رویین تن همیشگی فاصله داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در مقابل ذوب آهن که در انتهای جدول برای فرار از سقوط می جنگید، برای این دیدار مقابل قهرمان زودهنگام لیگ علاوه بر انگیزه های همیشگی، به سه امتیاز برای فرار از سقوط نیاز داشت.

,

بازی با بی میلی پرسپولیس و حملات اقتصادی ذوب آهن شروع شد و این ذوب بود که توانست از برنامه خود به نتیجه برسد و در نهایت ذوب با برتری به رختکن رفت.

,

نیمه دوم نیز امتداد همان نیمه نخست بود؛ بی میلی پرسپولیس و بازی اقتصادی ذوب آهن. اگرچه سرخ ها حملات نصفه و نیمه ای را انجام دادند که البته به نتیجه نرسید تا پرسپولیس بعد از هفته ها یک شکست تلخ خانگی را تجربه کرده و جشن قهرمانی تلخ شود.

,

پرسپولیس صفر

, پرسپولیس صفر,

گل: -

,

ذوب آهن یک

, ذوب آهن یک,

گل: وحید محمدزاده (5)

,

 

,

جمعه: 99/05/17؛ هفته بیست و هشتم لیگ برتر؛ ساعت 20:30، استادیوم: آزادی، بدونِ تماشاگر

,

داور: کوپال ناظمی؛ کمک‌ها: محمدرضا ابوالفضلی و علی میرزابیگی؛ داور چهارم: ایمان کهیش

,

اخطارها

,

بشار رسن از پرسپولیس

,

فرشاد محمدی‌مهر از ذوب‌آهن

,

 

,

پرسپولیس

, پرسپولیس,

بوژیدار رادوشوویچ، محمدحسین کنعانی‌زادگان، شجاع خلیل‌زاده، مهدی شیری (72- کریستین اوساگونا)، وحید امیری، کمال کامیابی‌نیا (59- سعید حسین‌پور)، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی (59- مهدی ترابی)، بشار رسن (43- امید عالیشاه)، مهدی عبدی (72- سیدجلال حسینی)، علی علیپور

,

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

,

ذوب‌آهن

, ذوب‌آهن,

یوسف بهزادی، وحید محمدزاده، وفا هخامنش، فرشاد محمدی‌مهر، مسعود ابراهیم‌زاده، حمید بوحمدان، قاسم حدادی‌فر، مهدی مهدی‌پور (67- رضا رحیمی)، احسان پهلوان، محمدرضا عباسی (80- محمد مشایخ)، ایوان مارکوویچ (68- دارکو بیدوف)

,

سرمربی: لوکا بوناچیچ

,

 

,

شرح گل

, شرح گل,

25 (وحید محمدزاده برای ذوب آهن): ارسال زیبای قاسم حدادی‌فر از روی کرنر سمت چپ زمین را وحید محمدزاده، مدافع پیشتاخته ذوب‌آهن با ضربه سر چکشی تبدیل به گل کرد.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه