اخبار داغ

مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان مطرح کرد:

اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق عشایری خرم‌آباد+ تصاویر

اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق عشایری خرم‌آباد+ تصاویر
مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان گفت: 2 تیم بهداشتی- درمانی و دندانپزشکی به مناسبت عید غدیر به مناطق عشایری خرم آباد اعزام شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ عبدالوحید ملک آرا در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: به مناسبت عید غدیر دو تیم بهداشتی و درمانی و دندانپزشکی شهید دکتررهنمون با مساعدت سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان و کانون بسیج جامعه پزشکی زاغه به منطقه عشایری سراسو از توابع شهرستان خرم آباد به مدت یک روز اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: این تیم شامل پزشک عمومی، دندانپزشک، ماما، پرستار، رواشناس و دارویار جهت ارائه خدمات یهداشتی و درمانی به اهالی عشایرنشین تیم را به مدت یک روز همراهی کردند.

,

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان عنوان کرد: ویزیت رایگان همراه با دارو، آموزش و مشاوره به‌صورت رایگان به اهالی این منطقه انجام شد.

,

ملک آرا با اشاره به ارائه خدمات مشاوره ای به اهالی منطقه تصریح کرد: علاوه بر خدمات بهداشتی و درمانی، خدمات دندانپزشکی به اهالی منطقه عشایرنشین به مدت یک روز به صورت رایگان به ۶۰ نفر ارائه شد.

,

وی با اشاره به اینکه در این اعزام ۱۲۰ نفر ویزیت عمومی، ۳۰ نفر مامایی، ۲۰۰ داروخانه، ۶۰ نفر دندانپزشکی، ۱۲۰ نفر آموزش و ۳۰ نفر مشاوره به صورت رایگانه به اهالی عشایر نشین منطقه سراسو ارائه شد.

,

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به اینکه در این اعزام‌ها معمولاً خدمات رایگان ارائه می‌دهند، گفت: باید با تکرار این برنامه‌ها در طول سال بتوانیم به فراتر از اهداف خود برسیم.

,

 

,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه