اخبار داغ

امام جمعه شهر دمق:

امامت مهمترین رکن غدیر است

امامت مهمترین رکن غدیر است
حجت الاسلام امین علی میرزایی گفت: نگاه به غدیر صرفا اگر فقط نگاه به جانشینی برای نبی مکرم اسلام( ص) باشد اجحاف در حق مسائل دین مبین اسلام است و مسئله امامت هم مطرح است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام امین علی میرزایی، امام جمعه دمق در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان، اظهار کرد: امامت حفظ و نگهداری دین خدا است و امام کسی است که از طرف خداوند متعال برای این مهم برگزیده می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با بیان اینکه مسائل اسلام مسائل فردی، اجتماعی، سیاسی و قضایی را در برمی گیرد، ادامه داد: در همه این مسائل امامت مطرح است.

,

میرزایی با اشاره به ویژگی های سیاسی امام جامعه، افزود: امامت سیاسی جامعه یعنی ارائه مسیر جهت حرکت هر چه بهتر جامعه در راستای اعتلای جامعه اسلامی به طوری که حکومت و قوانین حکومتی در مسائل داخلی و خارجی در راستای سعادت دنیا و آخرت مسلمین باشد.

,

امام جمعه شهر دمق ضرورت توجه به این نکته را مهم ارزیابی کرد و گفت :امروز مسلمین و مبلغین غدیر باید بر این مسئله مهم توجه داشته باشند و آنرا به شیوه های دقیق و فنی بیان کنند.

,

میرزایی جدایی دین از سیاست را یکی از مصادیق بی توجهی به امر مهم امامت در موضوع غدیر دانست و افزود: با توجه به این مطلب واضح می شود دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که به تعبیر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)، دشمنان خدا اسلام و قرآن هستند از طرح مسئله حذف دین به دنبال چه مسائلی می گردند.

,

وی با بیان اینکه طرح این مسائل برای انزوای دین است، اظهار کرد: وقتی موضوع جدایی دین از سیاست را مطرح می‌کنند به دنبال منزوی کردن مسائل سیاسی منطبق بر دستورات اسلام ناب محمدی هستند و در نتیجه باید گفت آنها با موضوع غدیر و مسائل مختلف آن مشکل اساسی دارند‌.

,

امام جمعه شهر دمق با تاکید بر ضرورت و لزوم ایجاد ساختار منسجم تبیین غدیر و پاسخگویی به شبهات، اضافه کرد: شبهاتی که در این راستا از طرف دشمنان اسلام در جامعه اسلامی به شیوه های مختلف مثل فضا مجازی مطرح می شود باید بسیار حساب شده و دقیق پاسخ داده شود.

,

امام جمعه شهر السادات دمق گفت: نگاه به غدیر صرفا اگر فقط نگاه به جانشینی برای نبی مکرم اسلام( ص) باشد اجحاف در حق مسائل دین مبین اسلام می باشد، بلکه مسئله امامت هم مطرح است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه