اخبار داغ

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز مطرح کرد؛

کرونا جان ۷۹۷ شهروند البرزی را گرفت/ ترخیص ۱۲ هزار و ۶۸ نفر از ابتدای شیوع تاکنون

کرونا جان ۷۹۷ شهروند البرزی را گرفت/ ترخیص ۱۲ هزار و ۶۸ نفر از ابتدای شیوع تاکنون
حسین کریم گفت: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۷ بیمار کووید 19 جان خود را از دست داده اند تا آمار جانبختگان در استان به ۷۹۷ نفر برسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز، امروز شنبه آمار بیماران بستری کرونا اعم از قطعی، مشکوک و متحمل را از ابتدای شیوع این ویروس تا کنون ۱۳ هزار و ۴۰۸ نفر اعلام کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
حسین کریم با اشاره به اینکه از آمار مذکور، ۱۱ هزار و ۸۳۲ نفر مورد قطعی مثبت و بستری بوده اند، افزود: در حال حاضر ۵۲۸ نفر با وضعیت قطعی، محتمل و مشکوک در بیمارستان ها و مراکز درمانی البرز بستری هستند.
,
 
,
وی آمار بیماران قطعی از ۵۲۸ نفر را ۲۱۴ نفر اعلام کرد و اظهار داشت: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۷ بیمار کووید 19 جان خود را از دست داده اند تا آمار جانبختگان در استان به ۷۹۷ نفر برسد، همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۹ نفر از مراکز درمانی ترخیص شده اند.
,
 
,
کریم با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۱۲ هزار و ۶۸ نفر از مراکز درمانی البرز ترخیص شده اند، تصریح کرد: در ۲۴ساعت گذشته  ۴۸۸ نفر سرپایی به مراکز درمانی و بهداشتی استان با علائم مشکوک مراجعه کرده اند که ۷۰ مورد در بیمارستان ها بستری شده اند.
,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز در خاتمه خاطرنشان داشت: از آمار مذکور ۱۲۲ بیمار بستری شده جوان و پایین تر از سن پنجاه هستند، البته تعداد بیماران بستری شده بد حال در ۲۴ ساعته گذشته به ۱۳۶ نفر رسیده است.


انتهای پیام/
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه