اخبار داغ

رئیس گشت سیار تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

پلمپ 71 واحدصنفی متخلف در 30 روز گذشته

پلمپ 71 واحدصنفی متخلف در 30 روز گذشته
نامجو از پلمپ 71 واحد صنفی متخلف در استان خبر داد و گفت: در 1ماه گذشته 983 بازرسی از واحد های صنفی انجام شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس، رسانه تاثیرگذارترین قشر در جامعه است که با پیگیری سوژه های مردمی و مطالبه از مسولان می تواند نقش مهمی در رفع مشکلات جامعه به همراه داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس،,

امروزه رسانه ها به عنوان یار ویاور مردم هستند که با پیگیری مشکلات در سطح شهرها و روستاها با همراهی و همکاری خوب مسئولان این مشکلات یکی پس از دیگری رفع شده و باعث خرسندی مردم شده است.

,

بدنبال پیگیری های صبح زاگرس از سوژه های درخواستی مردم آخرین آمار بازرسی های واحد های صنفی را از یوسف نامجو رئیس گشت سیار تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد جویا شدیم.

,

یوسف نامجو رئیس گشت سیار تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس  در خصوص آخرین آمار و عملکرد گشت مشترک تعزیرات حکومتی به همراه دستگاه های نظارتی گفت: از تاریخ 12 تیر 99 تا 14 مرداد 99 که صد اکیپ گشت زنی در شهرستان های استان داشته ایم که تعداد 983 بازرسی انجام شده است.

, صبح زاگرس,

وی در ادامه با بیان اینکه در این بازرسی هابرای 367 واحد صنفی دارای تخلف پرونده  تشکیل شده است گفت : 71 واحد پلمپ شده اند.

,

رئیس گشت سیار تعزیرات حکومتی افزود: به 419 واحد صنفی نیز تذکرات لازم داده شده و تعداد 126 واحد صنفی بدون تخلف در این بازرسی ها داشته ایم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه